Anna palautetta

Arvostamme palautettasi! Kerro meille, mitä mieltä olet palvelustamme. Palautteesi on meille arvokas, sillä sen perusteella kehitämme palveluamme entistä paremmaksi.

Asiakaskokemusta ja asiakastyytyväisyyttä mitataan muun muassa palvelupalautteiden avulla. Saatua palautetta hyödynnetään toiminnan ja palvelujen kehittämisessä. Asiakas voi antaa palautetta:

  • suullisesti suoraan henkilökunnalle
  • sähköisesti tällä verkkosivuilla
  • kirjallisesti paperisella palautelomakkeella (fyysisissä yksiköissä)

Ohjeita palautteen antamiseen:

  • Voit antaa palautetta omasta tai läheisesi saamasta hoidosta, hoivasta tai palvelusta.
  • Voit antaa palautteen nimettömänä. Jos haluat, että otamme sinuun yhteyttä palautteeseen liittyen, jätä lomakkeelle yhteystietosi ja valitse yhteydenottopyyntöä koskevassa kohdassa ”Kyllä”. Olemme sinuun yhteydessä seitsemän vuorokauden sisällä. Käsittelemme tietojasi tietosuojaselosteessa kuvatun mukaisesti.
  • Älä laita palautteeseen henkilötunnusta tai muita luottamuksellisia tietoja.
  • Palautteen lähettäminen edellyttää tietosuojaselosteen hyväksymisen.
  • Jos saamaasi hoitoon, hoivaan tai palveluun liittyy epäselvyyksiä tai ongelmia, ole suoraan yhteydessä kyseiseen yksikköön.
  • Palautelomakkeella et voi perua varattua aikaa. Tarkemmat ohjeet ajan perumiseksi löydät täältä.
  • Palaute ei ole virallinen muistutus tai kantelu. Muistutuksiin, kanteluihin ja potilasvahinkoihin liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä joko potilas- tai sosiaaliasiavastaavaan (yhteystiedot alla).

Ilmoita vaaratilanteesta

Kerro meille hoitoosi, hoivaasi tai palveluusi liittyvästä vaaratilanteesta. Asiakkaalla ja potilaalla on oikeus oikea-aikaiseen, turvalliseen ja vaikuttavaan hoitoon, hoivaan ja palveluun, joista on mahdollisimman vähän haittaa. Mikäli koet, että tämä ei ole toteutunut hoidossasi, hoivassasi tai palvelussasi, niin ilmoita siitä meille.

Ilmoita hoitoon, hoivaan tai palveluun liittyvästä vaaratilanteesta täällä.

Ohjeita vaaratilanneilmoituksen tekemiseen:

  • Voit tehdä ilmoituksen omasta tai läheisesi saamasta hoidosta, hoivasta tai palvelusta.
  • Voit tehdä ilmoituksen nimettömänä. Jos haluat, että otamme sinuun yhteyttä ilmoitukseen liittyen, jätä lomakkeelle yhteystietosi. Olemme sinuun yhteydessä 14 vuorokauden sisällä. Käsittelemme tietojasi rekisteriselosteessa kuvatun mukaisesti.
  • Älä laita ilmoitukseen henkilötunnusta tai muita luottamuksellisia tietoja.
  • Jos saamaasi hoitoon, hoivaan tai palveluun liittyy epäselvyyksiä tai ongelmia, ole suoraan yhteydessä kyseiseen yksikköön.
    Ilmoituksella et voi perua varattua aikaa. Tarkemmat ohjeet ajan perumiseksi löydät täältä.
  • Vaaratilanneilmoitus ei ole virallinen muistutus tai kantelu. Muistutuksiin, kanteluihin ja potilasvahinkoihin liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä sosiaali- ja potilasasiavastaavaan (yhteystiedot alla).