-
Koronavirusrokote
-
Sosiaalihuollon palvelut
-
Opiskeluterveydenhuolto

Padasjoen sosiaali- ja terveyskeskus
Padasjoen sosiaali- ja terveyskeskuksen asiakkailla on käytössään myös Päijät-Sote -sovellus. Sen kautta pääset nopeasti hoitoon ilman ajanvarausta.
Asiointi verkossa
Lataa itsellesi maksuton Päijät-Sote -sovellus. Tutustu myös sähköiseen ajanvaraukseen, oirearvioihin ja fysioterapeutin etävastaanottoon. Löydät sähköisiä lomakkeitamme täältä.
Asiointi Padasjoen sotekeskuksessa
Padasjoen sote-keskus on avoinna ma-to klo 8–16 ja pe klo 8–15. Katso alta ohjeet ja yhteystiedot asiointia varten. Käytössämme on takaisinsoittopalvelu. Otamme sinuun yhteyttä saman päivän aikana.
Padasjoen sote-keskuksen palvelujen yhteystiedot
Sote-keskuksessa on terveyden- ja sairaanhoidon vastaanottopalvelut joihin kuuluu lääkärin ja sairaanhoitajan vastaanotot, diabeteksen hoito, muistivastaanotto, psykologipalvelut, reseptien uusinta, hoitotarvikejakelu, apuvälineasiantuntijan palvelua sekä suunterveydenhuollon palvelut.
Ajanvarauksen yhteydessä tehdään hoidontarpeen arviointi. Pääsääntöisesti sinut ohjataan ensin sairaanhoitajan vastaanotolle ja tarvittaessa lääkärin vastaanotolle.
Käytössämme on takaisinsoittopalvelu ja ruuhkatilanteissa puhelusi ohjautuu vastaajaan.Otamme sinuun yhteyttä saman päivän aikana.
Kiireellisissä asioissa suosittelemme yhteydenottoa aamulla klo: 8-10 ja kiireettömissä tapauksissa voit olla meihin mahdollisuuksiesi mukaan yhteydessä klo: 10 jälkeen.
Voit perua varatun aikasi tekstiviestillä 24 tuntia aiemmin. Saadaksesi tarvittaessa uuden ajan sinun on soitettava sote-keskukseen. Jos perut aikasi alle 24 tuntia varauksesta, hyväksytyksi syyksi voidaan katsoa esim. äkillisen sairastumisen. Peruuttamatta jätetystä ajasta perimme maksun. Lisäohjeita: https://paijat-sote.fi/laakariin-ja-hoitoon/ajan-peruminen/
Ilmoita tekstiviestissä kaikki nimesi, syntymäaika (ilman loppuosaa), päivä ja aika sekä kenelle aika on varattu. Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaamme voivat olla yhteydessä sote-keskukseen tekstiviestillä. Tekstiviesteihin vastataan arkipäivisin klo 8-16 välisenä aikana.
Ilta- ja yöaikaan päivystää Akuutti24.
Kullasvuoren koulun kouluterveydenhoitaja.
Pappilanmäen koulun kouluterveydenhoitaja.
Padasjoen kouluterveydenhuollon psykologian palvelut sijaitsevat terveysasemalla.
Asikkalan sote-keskus palvelee sinua arkipäivisin.
Sote-keskuksella on terveyden- ja sairaanhoidon vastaanottopalvelut joihin kuuluu lääkärin ja sairaanhoitajan vastaanotot, diabeteksen hoito, muistivastaanotto, psykologipalvelut, reseptien uusinta, hoitotarvikejakelu, apuvälineasiantuntijan palvelua sekä suunterveydenhuollon palvelut.
Ajanvarauksen yhteydessä tehdään hoidontarpeen arviointi.
Pääsääntöisesti sinut ohjataan ensin sairaanhoitajan vastaanotolle ja tarvittaessa lääkärin vastaanotolle.
Käytössämme on takaisinsoittopalvelu ja ruuhkatilanteissa puhelusi ohjautuu vastaajaan.
Otamme sinuun yhteyttä saman päivän aikana. Kiireellisissä asioissa suosittelemme yhteydenottoa aamulla klo: 8-10 ja kiireettömissä tapauksissa voit olla meihin mahdollisuuksiesi mukaan yhteydessä klo: 10 jälkeen.
Voit perua varatun aikasi tekstiviestillä 24 tuntia aiemmin. Saadaksesi tarvittaessa uuden ajan sinun on soitettava sote-keskukseen. Jos perut aikasi alle 24 tuntia varauksesta, hyväksytyksi syyksi voidaan katsoa esim. äkillisen sairastumisen. Peruuttamatta jätetystä ajasta perimme maksun. Lisäohjeita: https://paijat-sote.fi/laakariin-ja-hoitoon/ajan-peruminen/
Ilmoita tekstiviestissä kaikki nimesi, syntymäaika (ilman loppuosaa), päivä ja aika sekä kenelle aika on varattu. Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaamme voivat olla yhteydessä sote-keskukseen tekstiviestillä. Tekstiviesteihin vastataan arkipäivisin klo 8-16 välisenä aikana.
Ilta- ja yöaikaan päivystää Akuutti24.
Sote-keskuksessa on terveyden- ja sairaanhoidon vastaanottopalvelut joihin kuuluu lääkärin ja sairaanhoitajan vastaanotot, diabeteksen hoito, muistivastaanotto, psykologipalvelut, reseptien uusinta, hoitotarvikejakelu, sosiaalikuraattorin sekä suunterveydenhuollon palvelut.
Ajanvarauksen yhteydessä tehdään hoidontarpeen arviointi. Pääsääntöisesti sinut ohjataan ensin sairaanhoitajan vastaanotolle ja tarvittaessa lääkärin vastaanotolle.
Käytössämme on takaisinsoittopalvelu ja ruuhkatilanteissa puhelusi ohjautuu vastaajaan. Otamme sinuun yhteyttä saman päivän aikana.
Kiireellisissä asioissa suosittelemme yhteydenottoa aamulla klo: 8-10 ja kiireettömissä tapauksissa voit olla meihin mahdollisuuksiesi mukaan yhteydessä klo: 10 jälkeen.
Voit perua varatun aikasi tekstiviestillä 24 tuntia aiemmin. Saadaksesi tarvittaessa uuden ajan sinun on soitettava sote-keskukseen. Jos perut aikasi alle 24 tuntia varauksesta, hyväksytyksi syyksi voidaan katsoa esim. äkillisen sairastumisen. Peruuttamatta jätetystä ajasta perimme maksun. Lisäohjeita: https://paijat-sote.fi/laakariin-ja-hoitoon/ajan-peruminen/
Ilmoita tekstiviestissä kaikki nimesi, syntymäaika (ilman loppuosaa), päivä ja aika sekä kenelle aika on varattu. Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaamme voivat olla yhteydessä sote-keskukseen tekstiviestillä. Tekstiviesteihin vastataan arkipäivisin klo 8-16 välisenä aikana.
Ilta- ja yöaikaan päivystää Akuutti24.
Lahden sote-keskuksessa on saatavilla lääkärin ja sairaanhoitajan ajanvarauksellista ja päivystyksellistä vastaanottoa. Lisäksi sote-keskus tarjoaa fysioterapian suoravastaanottopalveluita, ehkäisyneuvontapalveluita, päihde- ja mielenterveyspalveluita sekä terveyssosiaalityötä.
Lahden sote-keskuksessa palvelevat myös suun terveydenhuollon palvelut.
Laboratoriopalvelut tuottaa Fimlab Laboratoriot Oy. Lahden sote-keskuksen laboratorio (Harjukatu 48) palvelee ainoastaan päivystysasiakkaita ma-pe klo 8–16. Muu näytteenottotoiminta on siirtynyt Aleksanterinkadun laboratorioon (Aleksanterinkatu 24 a), joka palvelee ajanvarauksella ma-to klo 7–18 ja pe klo 7–16. Ajanvaraus tapahtuu osoitteessa fimlab.vihta.com tai puhelimitse ma-pe klo 7–18 numerosta 010 808 515. Asiakasneuvonta palvelee ma-pe klo 8–16, numerossa 03 311 74445.
Kuvantamispalvelut tuottaa Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymä. Kaikkiin sote-keskuksessa tehtäviin tutkimuksiin tarvitaan lääkärin lähete. Asiakas voi valita itse kuvantamisyksikön, jossa asioi. Lahden sote-keskuksen kuvantamispalvelut palvelevat ma-to klo 7.30–16.00 sekä perjantaisin ja juhlapyhien aattona klo 7.30–15.00.
Sote-keskuksen aukioloaikojen ulkopuolella päivystyksellisissä asioissa palvelee Akuutti24, soittamalla ensin Päivystysavun numeroon 116117. Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Digiklinikan kautta saa terveyteen liittyvää neuvontaa ma–pe klo 8–20 ja la klo 10–16. Lisäksi Muut oireet ja sairaanhoito –kanavalle voi hakeutua oireissa, jotka eivät vaadi fyysistä tutkimusta. Lääkärit päivystävät asiointikanavalla joka päivä klo 6–24 ja hoitajan hoidon tarpeen arviointi palvelee kanavan kautta joka päivä klo 24–6. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Nastolan sote-keskuksessa on saatavilla lääkärin ja sairaanhoitajan ajanvarauksellista ja päivystyksellistä vastaanottoa. Lisäksi sote-keskus tarjoaa fysioterapian suoravastaanottopalveluita, ehkäisyneuvontapalveluita, päihde- ja mielenterveyspalveluita sekä terveyssosiaalityötä. Lahden sote-keskuksessa palvelevat myös suun terveydenhuollon palvelut.
Laboratoriopalvelut tuottaa Fimlab Laboratoriot Oy. Nastolan laboratorio palvelee sote-keskuksen yhteydessä ajanvarauksella ma-to klo 7.10–15.00 ja pe klo 7.10–14.00. Ajanvaraus tapahtuu osoitteessa fimlab.vihta.com tai puhelimitse ma-pe klo 7–18 numerosta 010 808 515. Asiakasneuvonta palvelee ma-pe klo 8–16, numerossa 03 311 74445.
Kuvantamispalvelut tuottaa Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymä. Kaikkiin sote-keskuksessa tehtäviin tutkimuksiin tarvitaan lääkärin lähete. Asiakas voi valita itse kuvantamisyksikön, jossa asioi. Nastolan sote-keskuksen kuvantamispalvelut palvelevat ma-to klo 8.15–15.30 ja pe klo 8.15–14.30.
Sote-keskuksen aukioloaikojen ulkopuolella päivystyksellisissä asioissa palvelee Akuutti24, soittamalla ensin Päivystysavun numeroon 116117. Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Digiklinikan kautta saa terveyteen liittyvää neuvontaa ma–pe klo 8–20 ja la klo 10–16. Lisäksi Muut oireet ja sairaanhoito –kanavalle voi hakeutua oireissa, jotka eivät vaadi fyysistä tutkimusta. Lääkärit päivystävät asiointikanavalla joka päivä klo 6–24 ja hoitajan hoidon tarpeen arviointi palvelee kanavan kautta joka päivä klo 24–6. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Sote-keskuksessa on terveyden- ja sairaanhoidon vastaanottopalvelut joihin kuuluu lääkärin ja sairaanhoitajan vastaanotot, diabeteksen hoito, muistivastaanotto, psykologipalvelut, reseptien uusinta, hoitotarvikejakelu, sosiaalikuraattorin sekä suunterveydenhuollon palvelut.
Ajanvarauksen yhteydessä tehdään hoidontarpeen arviointi. Pääsääntöisesti sinut ohjataan ensin sairaanhoitajan vastaanotolle ja tarvittaessa lääkärin vastaanotolle.
Käytössämme on takaisinsoittopalvelu ja ruuhkatilanteissa puhelusi ohjautuu vastaajaan. Otamme sinuun yhteyttä saman päivän aikana.
Kiireellisissä asioissa suosittelemme yhteydenottoa aamulla klo: 8-10 ja kiireettömissä tapauksissa voit olla meihin mahdollisuuksiesi mukaan yhteydessä klo: 10 jälkeen.
Voit perua varatun aikasi tekstiviestillä 24 tuntia aiemmin. Saadaksesi tarvittaessa uuden ajan sinun on soitettava sote-keskukseen. Jos perut aikasi alle 24 tuntia varauksesta, hyväksytyksi syyksi voidaan katsoa esim. äkillisen sairastumisen. Peruuttamatta jätetystä ajasta perimme maksun. Lisäohjeita: https://paijat-sote.fi/laakariin-ja-hoitoon/ajan-peruminen/
Ilmoita tekstiviestissä kaikki nimesi, syntymäaika (ilman loppuosaa), päivä ja aika sekä kenelle aika on varattu. Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaamme voivat olla yhteydessä sote-keskukseen tekstiviestillä. Tekstiviesteihin vastataan arkipäivisin klo 8-16 välisenä aikana.
Ilta- ja yöaikaan päivystää Akuutti24.
Sote-keskuksessa on terveyden- ja sairaanhoidon vastaanottopalvelut joihin kuuluu lääkärin ja sairaanhoitajan vastaanotot, diabeteksen hoito, muistivastaanotto, psykologipalvelut, reseptien uusinta, hoitotarvikejakelu, apuvälineasiantuntijan palvelua sekä suunterveydenhuollon palvelut.
Ajanvarauksen yhteydessä tehdään hoidontarpeen arviointi. Pääsääntöisesti sinut ohjataan ensin sairaanhoitajan vastaanotolle ja tarvittaessa lääkärin vastaanotolle.
Käytössämme on takaisinsoittopalvelu ja ruuhkatilanteissa puhelusi ohjautuu vastaajaan.Otamme sinuun yhteyttä saman päivän aikana.
Kiireellisissä asioissa suosittelemme yhteydenottoa aamulla klo: 8-10 ja kiireettömissä tapauksissa voit olla meihin mahdollisuuksiesi mukaan yhteydessä klo: 10 jälkeen.
Voit perua varatun aikasi tekstiviestillä 24 tuntia aiemmin. Saadaksesi tarvittaessa uuden ajan sinun on soitettava sote-keskukseen. Jos perut aikasi alle 24 tuntia varauksesta, hyväksytyksi syyksi voidaan katsoa esim. äkillisen sairastumisen. Peruuttamatta jätetystä ajasta perimme maksun. Lisäohjeita: https://paijat-sote.fi/laakariin-ja-hoitoon/ajan-peruminen/
Ilmoita tekstiviestissä kaikki nimesi, syntymäaika (ilman loppuosaa), päivä ja aika sekä kenelle aika on varattu. Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaamme voivat olla yhteydessä sote-keskukseen tekstiviestillä. Tekstiviesteihin vastataan arkipäivisin klo 8-16 välisenä aikana.
Ilta- ja yöaikaan päivystää Akuutti24.
Hammashoitolaan voi varata puhelimitse ajan suuhygienistille tai hammaslääkärille.
Hoidon tarve arvioidaan ajanvarauspuhelun yhteydessä.
Meillä on käytössä takaisinsoittopalvelu. Ruuhkatilanteissa puhelut ohjautuvat vastaajaan ja me soitamme sinulle takaisin mahdollisimman pian saman päivän aikana. Jos asiasi ei ole kiireellinen, ole meihin yhteydessä mahdollisuuksien mukaan klo 10 jälkeen.
Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaat voivat asioida tekstiviestinumerolla.
Kerro viestissäsi, miksi et voi asioida soittamalla.
Peruthan vastaanottoaikasi mahdollisimman pian, viimeistään 24 tuntia ennen varattua vastaanottoaikaa. Myöhemmin perutuista tai kokonaan peruuttamattomista vastaanottoajoista peritään yli 18-vuotiailta 51,50 euron suuruinen maksu.
Voit peruuttaa vastaanottoaikasi soittamalla klo 8-15 tai tekstiviestillä (24/7) vuorokauden ympäri.
Kirjoita tekstiviestiin nimesi, tarkka vastaanottoaika ja hammashoitolan toimipiste.
Uutta aikaa ei voi varata tekstiviestillä. Ilmoitamme viestillä, kun olemme käsitelleet ajanvarausperuutuksen. Uuden ajan sopimiseksi otamme asiakkaaseen yhteyttä viimeistään kolmen arkipäivän kuluessa.
Voit perua vastaanottoaikasi myös hyvis.fi palvelussa.
Palvelun kautta voi perua yksittäisen vastaanottoajan, ei ns. sarja-aikoja, kuten esim. oikomishoidossa usein on. Kirjautumiseen tarvitset pankkitunnukset, mobiilivarmenteen tai varmennekortin.
Voit perua äitiys- tai lastenneuvolan aikasi tekstiviestillä. Kirjoita viestiin nimesi ja peruessasi lapsesi aikaa myös lapsesi nimi, tarkka vastaanottoaika ja neuvolan toimipiste. Uutta aikaa ei voi varata tekstiviestillä. Ilmoitamme viestillä, kun olemme käsitelleet ajanvarausperuutuksen.
Palvelujemme piiriin kuuluvat kaikki raskaana olevat naiset, lasta odottavat perheet sekä alle kouluikäiset lapset ja heidän perheensä.
Päijät-Sote tuottaa kuntoutus- ja apuvälinepalveluita kaiken ikäisille asiakkaille, kaikkiin Päijät-Hämeen alueen kuntiin. Palvelunumero on käytössä Asikkalassa, Hollolassa, Kärkölässä, Iitissä, Lahdessa, Nastolassa, Orimattilassa sekä Padasjoella.
Fysioterapian ja lasten puhe- ja toimintaterapian sekä apuvälinekeskuksen ajanvaraus ja neuvonta.
Ajanvarauksen peruutus tehdään tekstiviestillä. Mainitse nimesi ja vastaanottoaikasi. Tekstiviestillä voit ainoastaan perua aikasi. Saadaksesi tarvittaessa uuden ajan on sinun soitettava ajanvaraus- ja neuvontanumeroon. Vastaanottoaika on peruttava arkipäivänä viimeistään 24 tuntia ennen vastaanottoa perustellusta syystä.
Päijät-Sote tuottaa kuntoutus- ja apuvälinepalveluita kaiken ikäisille asiakkaille, kaikkiin Päijät-Hämeen alueen kuntiin. Palvelunumero on käytössä Asikkalassa, Hollolassa, Kärkölässä, Iitissä, Lahdessa, Nastolassa, Orimattilassa sekä Padasjoella.
Fysioterapian ja lasten puhe- ja toimintaterapian sekä apuvälinekeskuksen ajanvaraus ja neuvonta.
Ajanvarauksen peruutus tehdään tekstiviestillä. Mainitse nimesi ja vastaanottoaikasi. Tekstiviestillä voit ainoastaan perua aikasi. Saadaksesi tarvittaessa uuden ajan on sinun soitettava ajanvaraus- ja neuvontanumeroon. Vastaanottoaika on peruttava arkipäivänä viimeistään 24 tuntia ennen vastaanottoa perustellusta syystä.
Sote-keskuksessa on terveyden- ja sairaanhoidon vastaanottopalvelut joihin kuuluu lääkärin ja sairaanhoitajan vastaanotot, diabeteksen hoito, muistivastaanotto, psykologipalvelut, reseptien uusinta, hoitotarvikejakelu, apuvälineasiantuntijan palvelua sekä suunterveydenhuollon palvelut.
Ajanvarauksen yhteydessä tehdään hoidontarpeen arviointi. Pääsääntöisesti sinut ohjataan ensin sairaanhoitajan vastaanotolle ja tarvittaessa lääkärin vastaanotolle.
Käytössämme on takaisinsoittopalvelu ja ruuhkatilanteissa puhelusi ohjautuu vastaajaan.Otamme sinuun yhteyttä saman päivän aikana.
Kiireellisissä asioissa suosittelemme yhteydenottoa aamulla klo: 8-10 ja kiireettömissä tapauksissa voit olla meihin mahdollisuuksiesi mukaan yhteydessä klo: 10 jälkeen.
Voit perua varatun aikasi tekstiviestillä 24 tuntia aiemmin. Saadaksesi tarvittaessa uuden ajan sinun on soitettava sote-keskukseen. Jos perut aikasi alle 24 tuntia varauksesta, hyväksytyksi syyksi voidaan katsoa esim. äkillisen sairastumisen. Peruuttamatta jätetystä ajasta perimme maksun. Lisäohjeita: https://paijat-sote.fi/laakariin-ja-hoitoon/ajan-peruminen/
Ilmoita tekstiviestissä kaikki nimesi, syntymäaika (ilman loppuosaa), päivä ja aika sekä kenelle aika on varattu. Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaamme voivat olla yhteydessä sote-keskukseen tekstiviestillä. Tekstiviesteihin vastataan arkipäivisin klo 8-16 välisenä aikana.
Ilta- ja yöaikaan päivystää Akuutti24.
Sote-keskuksessa on terveyden- ja sairaanhoidon vastaanottopalvelut joihin kuuluu lääkärin ja sairaanhoitajan vastaanotot, diabeteksen hoito, muistivastaanotto, psykologipalvelut, reseptien uusinta, hoitotarvikejakelu, sosiaalikuraattorin sekä suunterveydenhuollon palvelut.
Ajanvarauksen yhteydessä tehdään hoidontarpeen arviointi. Pääsääntöisesti sinut ohjataan ensin sairaanhoitajan vastaanotolle ja tarvittaessa lääkärin vastaanotolle.
Käytössämme on takaisinsoittopalvelu ja ruuhkatilanteissa puhelusi ohjautuu vastaajaan. Otamme sinuun yhteyttä saman päivän aikana.
Kiireellisissä asioissa suosittelemme yhteydenottoa aamulla klo: 8-10 ja kiireettömissä tapauksissa voit olla meihin mahdollisuuksiesi mukaan yhteydessä klo: 10 jälkeen.
Voit perua varatun aikasi tekstiviestillä 24 tuntia aiemmin. Saadaksesi tarvittaessa uuden ajan sinun on soitettava sote-keskukseen. Jos perut aikasi alle 24 tuntia varauksesta, hyväksytyksi syyksi voidaan katsoa esim. äkillisen sairastumisen. Peruuttamatta jätetystä ajasta perimme maksun. Lisäohjeita: https://paijat-sote.fi/laakariin-ja-hoitoon/ajan-peruminen/
Ilmoita tekstiviestissä kaikki nimesi, syntymäaika (ilman loppuosaa), päivä ja aika sekä kenelle aika on varattu. Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaamme voivat olla yhteydessä sote-keskukseen tekstiviestillä. Tekstiviesteihin vastataan arkipäivisin klo 8-16 välisenä aikana.
Ilta- ja yöaikaan päivystää Akuutti24.
Voit perua äitiys- tai lastenneuvolan aikasi tekstiviestillä erilliseen tekstiviestiperuutusnumeroon. Kirjoita viestiin nimesi ja peruessasi lapsesi aikaa myös lapsesi nimi, tarkka vastaanottoaika ja neuvolan toimipiste. Uutta aikaa ei voi varata tekstiviestillä. Ilmoitamme viestillä, kun olemme käsitelleet ajanvarausperuutuksen.
Palvelujemme piiriin kuuluvat kaikki raskaana olevat naiset, lasta odottavat perheet sekä alle kouluikäiset lapset ja heidän perheensä.
Hammashoitolaan voi varata puhelimitse ajan suuhygienistille tai hammaslääkärille.
Hoidon tarve arvioidaan ajanvarauspuhelun yhteydessä.
Meillä on käytössä takaisinsoittopalvelu. Ruuhkatilanteissa puhelut ohjautuvat vastaajaan ja me soitamme sinulle takaisin mahdollisimman pian saman päivän aikana. Jos asiasi ei ole kiireellinen, ole meihin yhteydessä mahdollisuuksien mukaan klo 10 jälkeen.
Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaat voivat asioida tekstiviestinumerolla.
Kerro viestissäsi, miksi et voi asioida soittamalla.
Peruthan vastaanottoaikasi mahdollisimman pian, viimeistään 24 tuntia ennen varattua vastaanottoaikaa. Myöhemmin perutuista tai kokonaan peruuttamattomista vastaanottoajoista peritään yli 18-vuotiailta 51,50 euron suuruinen maksu.
Voit peruuttaa vastaanottoaikasi soittamalla klo 8-15 tai tekstiviestillä (24/7) vuorokauden ympäri.
Kirjoita tekstiviestiin nimesi, tarkka vastaanottoaika ja hammashoitolan toimipiste.
Uutta aikaa ei voi varata tekstiviestillä. Ilmoitamme viestillä, kun olemme käsitelleet ajanvarausperuutuksen. Uuden ajan sopimiseksi otamme asiakkaaseen yhteyttä viimeistään kolmen arkipäivän kuluessa.
Voit perua vastaanottoaikasi myös hyvis.fi palvelussa.
Palvelun kautta voi perua yksittäisen vastaanottoajan, ei ns. sarja-aikoja, kuten esim. oikomishoidossa usein on. Kirjautumiseen tarvitset pankkitunnukset, mobiilivarmenteen tai varmennekortin.
Alasenjärven peruskoulun kouluterveydenhoitaja ottaa vastaan arkisin.
Kivimaan peruskoulun kouluterveydenhoitajan vastaanotto.
Sosiaalihuollon ohjaus ja neuvonta palvelee arkisin.
Voit asioida sosiaalihuollon ohjaus ja neuvonassa kauppakeskus Trion palvelutorilla ilman ajanvarausta.
Chat-palvelu on avoinna maanantaista-perjantaihin osoitteessa https://paijat-sote.fi/ .
Voit ottaa yhteyttä sosiaalihuoltoon tuen tarpeen arvioimiseksi tai hakea sosiaalipalveluja sähköisesti osoitteesta https://www.hyvis.fi/web/paijat-hame/asioi-sosiaalipalveluissa
Hammashoitolaan voi varata puhelimitse ajan suuhygienistille tai hammaslääkärille.
Hoidon tarve arvioidaan ajanvarauspuhelun yhteydessä.
Meillä on käytössä takaisinsoittopalvelu. Ruuhkatilanteissa puhelut ohjautuvat vastaajaan ja me soitamme sinulle takaisin mahdollisimman pian saman päivän aikana. Jos asiasi ei ole kiireellinen, ole meihin yhteydessä mahdollisuuksien mukaan klo 10 jälkeen.
Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaat voivat asioida tekstiviestinumerolla.
Kerro viestissäsi, miksi et voi asioida soittamalla.
Peruthan vastaanottoaikasi mahdollisimman pian, viimeistään 24 tuntia ennen varattua vastaanottoaikaa. Myöhemmin perutuista tai kokonaan peruuttamattomista vastaanottoajoista peritään yli 18-vuotiailta 51,50 euron suuruinen maksu.
Voit peruuttaa vastaanottoaikasi soittamalla klo 8-15 tai tekstiviestillä (24/7) vuorokauden ympäri.
Kirjoita tekstiviestiin nimesi, tarkka vastaanottoaika ja hammashoitolan toimipiste.
Uutta aikaa ei voi varata tekstiviestillä. Ilmoitamme viestillä, kun olemme käsitelleet ajanvarausperuutuksen. Uuden ajan sopimiseksi otamme asiakkaaseen yhteyttä viimeistään kolmen arkipäivän kuluessa.
Voit perua vastaanottoaikasi myös hyvis.fi palvelussa.
Palvelun kautta voi perua yksittäisen vastaanottoajan, ei ns. sarja-aikoja, kuten esim. oikomishoidossa usein on. Kirjautumiseen tarvitset pankkitunnukset, mobiilivarmenteen tai varmennekortin.
Suun terveydenhuollon yksiköt palvelevat arkisin. Päivystyshoitoa voi saada arkisin omasta hammashoitolasta.
Iltaisin ja viikonloppuisin päivystysasioissa voi hakeutua Akuutti24-hammaslääkäripäivystykseen soittamalla Päivystysavun numeroon 116117.
Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Hampaiden ja suun terveys digiasiointikanava palvelee suun terveydenhuoltoon liittyvissä asioissa joka päivä klo 8–20. Kanavalta asiakas voi saada muun muassa suun terveyden asiantuntijan neuvoja, oma-hoito-ohjeita ja suosituksia jatkohoidosta. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Suun terveydenhuollon yksiköt palvelevat arkisin. Päivystyshoitoa voi saada arkisin omasta hammashoitolasta.
Iltaisin ja viikonloppuisin päivystysasioissa voi hakeutua Akuutti24-hammaslääkäripäivystykseen soittamalla Päivystysavun numeroon 116117.
Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Hampaiden ja suun terveys digiasiointikanava palvelee suun terveydenhuoltoon liittyvissä asioissa joka päivä klo 8–20. Kanavalta asiakas voi saada muun muassa suun terveyden asiantuntijan neuvoja, oma-hoito-ohjeita ja suosituksia jatkohoidosta. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Suun terveydenhuollon yksiköt palvelevat arkisin. Päivystyshoitoa voi saada arkisin omasta hammashoitolasta.
Iltaisin ja viikonloppuisin päivystysasioissa voi hakeutua Akuutti24-hammaslääkäripäivystykseen soittamalla Päivystysavun numeroon 116117.
Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Hampaiden ja suun terveys digiasiointikanava palvelee suun terveydenhuoltoon liittyvissä asioissa joka päivä klo 8–20. Kanavalta asiakas voi saada muun muassa suun terveyden asiantuntijan neuvoja, oma-hoito-ohjeita ja suosituksia jatkohoidosta. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Asikkalan sote-keskus palvelee sinua arkipäivisin.
Sote-keskuksella on terveyden- ja sairaanhoidon vastaanottopalvelut joihin kuuluu lääkärin ja sairaanhoitajan vastaanotot, diabeteksen hoito, muistivastaanotto, psykologipalvelut, reseptien uusinta, hoitotarvikejakelu, apuvälineasiantuntijan palvelua sekä suunterveydenhuollon palvelut.
Ajanvarauksen yhteydessä tehdään hoidontarpeen arviointi.
Pääsääntöisesti sinut ohjataan ensin sairaanhoitajan vastaanotolle ja tarvittaessa lääkärin vastaanotolle.
Käytössämme on takaisinsoittopalvelu ja ruuhkatilanteissa puhelusi ohjautuu vastaajaan.
Otamme sinuun yhteyttä saman päivän aikana. Kiireellisissä asioissa suosittelemme yhteydenottoa aamulla klo: 8-10 ja kiireettömissä tapauksissa voit olla meihin mahdollisuuksiesi mukaan yhteydessä klo: 10 jälkeen.
Voit perua varatun aikasi tekstiviestillä 24 tuntia aiemmin. Saadaksesi tarvittaessa uuden ajan sinun on soitettava sote-keskukseen. Jos perut aikasi alle 24 tuntia varauksesta, hyväksytyksi syyksi voidaan katsoa esim. äkillisen sairastumisen. Peruuttamatta jätetystä ajasta perimme maksun. Lisäohjeita: https://paijat-sote.fi/laakariin-ja-hoitoon/ajan-peruminen/
Ilmoita tekstiviestissä kaikki nimesi, syntymäaika (ilman loppuosaa), päivä ja aika sekä kenelle aika on varattu. Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaamme voivat olla yhteydessä sote-keskukseen tekstiviestillä. Tekstiviesteihin vastataan arkipäivisin klo 8-16 välisenä aikana.
Ilta- ja yöaikaan päivystää Akuutti24.
Sote-keskuksessa on terveyden- ja sairaanhoidon vastaanottopalvelut joihin kuuluu lääkärin ja sairaanhoitajan vastaanotot, diabeteksen hoito, muistivastaanotto, psykologipalvelut, reseptien uusinta, hoitotarvikejakelu, apuvälineasiantuntijan palvelua sekä suunterveydenhuollon palvelut.
Ajanvarauksen yhteydessä tehdään hoidontarpeen arviointi. Pääsääntöisesti sinut ohjataan ensin sairaanhoitajan vastaanotolle ja tarvittaessa lääkärin vastaanotolle.
Käytössämme on takaisinsoittopalvelu ja ruuhkatilanteissa puhelusi ohjautuu vastaajaan.Otamme sinuun yhteyttä saman päivän aikana.
Kiireellisissä asioissa suosittelemme yhteydenottoa aamulla klo: 8-10 ja kiireettömissä tapauksissa voit olla meihin mahdollisuuksiesi mukaan yhteydessä klo: 10 jälkeen.
Voit perua varatun aikasi tekstiviestillä 24 tuntia aiemmin. Saadaksesi tarvittaessa uuden ajan sinun on soitettava sote-keskukseen. Jos perut aikasi alle 24 tuntia varauksesta, hyväksytyksi syyksi voidaan katsoa esim. äkillisen sairastumisen. Peruuttamatta jätetystä ajasta perimme maksun. Lisäohjeita: https://paijat-sote.fi/laakariin-ja-hoitoon/ajan-peruminen/
Ilmoita tekstiviestissä kaikki nimesi, syntymäaika (ilman loppuosaa), päivä ja aika sekä kenelle aika on varattu. Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaamme voivat olla yhteydessä sote-keskukseen tekstiviestillä. Tekstiviesteihin vastataan arkipäivisin klo 8-16 välisenä aikana.
Ilta- ja yöaikaan päivystää Akuutti24.
Sote-keskuksessa on terveyden- ja sairaanhoidon vastaanottopalvelut joihin kuuluu lääkärin ja sairaanhoitajan vastaanotot, diabeteksen hoito, muistivastaanotto, psykologipalvelut, reseptien uusinta, hoitotarvikejakelu, sosiaalikuraattorin sekä suunterveydenhuollon palvelut.
Ajanvarauksen yhteydessä tehdään hoidontarpeen arviointi. Pääsääntöisesti sinut ohjataan ensin sairaanhoitajan vastaanotolle ja tarvittaessa lääkärin vastaanotolle.
Käytössämme on takaisinsoittopalvelu ja ruuhkatilanteissa puhelusi ohjautuu vastaajaan. Otamme sinuun yhteyttä saman päivän aikana.
Kiireellisissä asioissa suosittelemme yhteydenottoa aamulla klo: 8-10 ja kiireettömissä tapauksissa voit olla meihin mahdollisuuksiesi mukaan yhteydessä klo: 10 jälkeen.
Voit perua varatun aikasi tekstiviestillä 24 tuntia aiemmin. Saadaksesi tarvittaessa uuden ajan sinun on soitettava sote-keskukseen. Jos perut aikasi alle 24 tuntia varauksesta, hyväksytyksi syyksi voidaan katsoa esim. äkillisen sairastumisen. Peruuttamatta jätetystä ajasta perimme maksun. Lisäohjeita: https://paijat-sote.fi/laakariin-ja-hoitoon/ajan-peruminen/
Ilmoita tekstiviestissä kaikki nimesi, syntymäaika (ilman loppuosaa), päivä ja aika sekä kenelle aika on varattu. Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaamme voivat olla yhteydessä sote-keskukseen tekstiviestillä. Tekstiviesteihin vastataan arkipäivisin klo 8-16 välisenä aikana.
Ilta- ja yöaikaan päivystää Akuutti24.
Hartolan sote-keskus on perustason sote-keskus, jossa osa toiminnoista keskitetään laajan sote-keskuksen yhteyteen.
Hartolalaiset voivat käyttää kiireellisten asioiden hoitoon Lahden sote-keskuksen päivystystä sen ollessa auki. Tapaturmapäivystys toimii Lahden sote-keskuksen Tapaturmaklinikalla ilman ajanvarausta ma-to klo 8–16 ja pe klo 8–15. Iltaisin, öisin ja viikonloppuisin päivystys on keskussairaalan yhteydessä Akuutti24:ssä, soitto ensin Päivystysavun numeroon 116117.
Kuvantamispalvelut tuottaa Päijät-Hämeen hyvinvointialue. Kaikkiin sote-keskuskella tehtäviin tutkimuksiin tarvitaan lääkärin lähete. Asiakas voi valita itse kuvantamisyksikön, jossa asioi. Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Digiklinikan kautta saa terveyteen liittyvää neuvontaa ma–pe klo 8–20 ja la klo 10–16.
Lisäksi Muut oireet ja sairaanhoito –kanavalle voi hakeutua oireissa, jotka eivät vaadi fyysistä tutkimusta. Lääkärit päivystävät asiointikanavalla joka päivä klo 6–24 ja hoitajan hoidon tarpeen arviointi palvelee kanavan kautta joka päivä klo 24–6. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Nastolan sote-keskuksessa on saatavilla lääkärin ja sairaanhoitajan ajanvarauksellista ja päivystyksellistä vastaanottoa. Lisäksi sote-keskus tarjoaa fysioterapian suoravastaanottopalveluita, ehkäisyneuvontapalveluita, päihde- ja mielenterveyspalveluita sekä terveyssosiaalityötä. Lahden sote-keskuksessa palvelevat myös suun terveydenhuollon palvelut.
Laboratoriopalvelut tuottaa Fimlab Laboratoriot Oy. Nastolan laboratorio palvelee sote-keskuksen yhteydessä ajanvarauksella ma-to klo 7.10–15.00 ja pe klo 7.10–14.00. Ajanvaraus tapahtuu osoitteessa fimlab.vihta.com tai puhelimitse ma-pe klo 7–18 numerosta 010 808 515. Asiakasneuvonta palvelee ma-pe klo 8–16, numerossa 03 311 74445.
Kuvantamispalvelut tuottaa Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymä. Kaikkiin sote-keskuksessa tehtäviin tutkimuksiin tarvitaan lääkärin lähete. Asiakas voi valita itse kuvantamisyksikön, jossa asioi. Nastolan sote-keskuksen kuvantamispalvelut palvelevat ma-to klo 8.15–15.30 ja pe klo 8.15–14.30.
Sote-keskuksen aukioloaikojen ulkopuolella päivystyksellisissä asioissa palvelee Akuutti24, soittamalla ensin Päivystysavun numeroon 116117. Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Digiklinikan kautta saa terveyteen liittyvää neuvontaa ma–pe klo 8–20 ja la klo 10–16. Lisäksi Muut oireet ja sairaanhoito –kanavalle voi hakeutua oireissa, jotka eivät vaadi fyysistä tutkimusta. Lääkärit päivystävät asiointikanavalla joka päivä klo 6–24 ja hoitajan hoidon tarpeen arviointi palvelee kanavan kautta joka päivä klo 24–6. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Iitin sote-keskus on perustason sote-keskus, jossa osa toiminnoista keskitetään laajan sote-keskuksen yhteyteen.
Iittiläiset voivat käyttää kiireellisten asioiden hoitoon Lahden sote-keskuksen päivystystä sen ollessa auki. Tapaturmapäivystys toimii Lahden sote-keskuksen Tapaturmaklinikalla ilman ajanvarausta ma-to klo 8–16 ja pe klo 8–15. Iltaisin, öisin ja viikonloppuisin päivystys on keskussairaalan yhteydessä Akuutti24:ssä, soitto ensin Päivystysavun numeroon 116117.
Laboratoriopalvelut tuottaa Fimlab Laboratoriot Oy. Iitin laboratorio palvelee sote-keskuksen yhteydessä osoitteessa Iitintie 29. Laboratorio palvelee ainoastaan ajanvarauksella ma-to klo 7.10–15 ja pe klo 7.10–12.30. Ajanvaraus tapahtuu osoitteessa fimlab.vihta.com tai puhelimitse ma-pe klo 7–18 numerosta 010 808 515. Asiakasneuvonta palvelee ma-pe klo 8–16, numerossa 03 311 74445.
Kuvantamispalvelut tuottaa Päijät-Hämeen hyvinvointialue. Kaikkiin sote-keskuskella tehtäviin tutkimuksiin tarvitaan lääkärin lähete. Asiakas voi valita itse kuvantamisyksikön, jossa asioi. Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Digiklinikan kautta saa terveyteen liittyvää neuvontaa ma–pe klo 8–20 ja la klo 10–16.
Lisäksi Muut oireet ja sairaanhoito –kanavalle voi hakeutua oireissa, jotka eivät vaadi fyysistä tutkimusta. Lääkärit päivystävät asiointikanavalla joka päivä klo 6–24 ja hoitajan hoidon tarpeen arviointi palvelee kanavan kautta joka päivä klo 24–6. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Sote-keskuksessa on terveyden- ja sairaanhoidon vastaanottopalvelut joihin kuuluu lääkärin ja sairaanhoitajan vastaanotot, diabeteksen hoito, muistivastaanotto, psykologipalvelut, reseptien uusinta, hoitotarvikejakelu, sosiaalikuraattorin sekä suunterveydenhuollon palvelut.
Ajanvarauksen yhteydessä tehdään hoidontarpeen arviointi. Pääsääntöisesti sinut ohjataan ensin sairaanhoitajan vastaanotolle ja tarvittaessa lääkärin vastaanotolle.
Käytössämme on takaisinsoittopalvelu ja ruuhkatilanteissa puhelusi ohjautuu vastaajaan. Otamme sinuun yhteyttä saman päivän aikana.
Kiireellisissä asioissa suosittelemme yhteydenottoa aamulla klo: 8-10 ja kiireettömissä tapauksissa voit olla meihin mahdollisuuksiesi mukaan yhteydessä klo: 10 jälkeen.
Voit perua varatun aikasi tekstiviestillä 24 tuntia aiemmin. Saadaksesi tarvittaessa uuden ajan sinun on soitettava sote-keskukseen. Jos perut aikasi alle 24 tuntia varauksesta, hyväksytyksi syyksi voidaan katsoa esim. äkillisen sairastumisen. Peruuttamatta jätetystä ajasta perimme maksun. Lisäohjeita: https://paijat-sote.fi/laakariin-ja-hoitoon/ajan-peruminen/
Ilmoita tekstiviestissä kaikki nimesi, syntymäaika (ilman loppuosaa), päivä ja aika sekä kenelle aika on varattu. Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaamme voivat olla yhteydessä sote-keskukseen tekstiviestillä. Tekstiviesteihin vastataan arkipäivisin klo 8-16 välisenä aikana.
Ilta- ja yöaikaan päivystää Akuutti24.
Suun terveydenhuollon yksiköt palvelevat arkisin. Päivystyshoitoa voi saada arkisin omasta hammashoitolasta.
Iltaisin ja viikonloppuisin päivystysasioissa voi hakeutua Akuutti24-hammaslääkäripäivystykseen soittamalla Päivystysavun numeroon 116117.
Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Hampaiden ja suun terveys digiasiointikanava palvelee suun terveydenhuoltoon liittyvissä asioissa joka päivä klo 8–20. Kanavalta asiakas voi saada muun muassa suun terveyden asiantuntijan neuvoja, oma-hoito-ohjeita ja suosituksia jatkohoidosta. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Ajanvarauksen yhteydessä tehdään hoidontarpeen arviointi.
Pääsääntöisesti sinut ohjataan ensin sairaanhoitajan vastaanotolle ja tarvittaessa lääkärin vastaanotolle.
Jos sairaus edellyttää lyhytaikaista sairauspoissaoloa todistuksen saat hoitajan vastaanotolta.
Ajanvarauksen yhteydessä tehdään hoidontarpeen arviointi.
Pääsääntöisesti sinut ohjataan ensin sairaanhoitajan vastaanotolle ja tarvittaessa lääkärin vastaanotolle.
Jos sairaus edellyttää lyhytaikaista sairauspoissaoloa todistuksen saat hoitajan vastaanotolta.
Kärkölän sote-keskuksessa sairaanhoitajan vastaanottopalveluita on saatavilla sote-keskuksen aukioloaikojen puitteissa.
Kärköläläiset voivat käyttää kiireellisten asioiden hoitoon Lahden Kaupunginsairaalan päivystystä sen ollessa auki. Tapaturmapäivystys toimii Lahden sote-keskuksen Tapaturmaklinikalla ilman ajanvarausta ma-to klo 8–16 ja pe klo 8–15. Iltaisin, öisin ja viikonloppuisin päivystys on keskussairaalan yhteydessä Akuutti24:ssä, soitto ensin Päivystysavun numeroon 116117.
Laboratoriopalvelut tuottaa Fimlab Laboratoriot Oy. Kärkölän laboratorion näytteenotto palvelee sote-keskuksen yhteydessä ajanvarauksella maanantaisin, tiistaisin ja torstaisin klo 7.30–13.30. Ajanvaraus tapahtuu osoitteessa fimlab.vihta.com tai puhelimitse ma-pe klo 7–18 numerosta 010 808 515. Asiakasneuvonta palvelee ma-pe klo 8–16, numerossa 03 311 74445.
Kuvantamispalvelut tuottaa Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymä. Kaikkiin terveysasemalla tehtäviin tutkimuksiin tarvitaan lääkärin lähete. Asiakas voi valita itse kuvantamisyksikön, jossa asioi.
Kärkölän äitiys- lasten- ja ehkäisyneuvola palvelee Kärkölän sote-keskuksessa. Ajanvaraus ja neuvonta palvelee arkisin klo 8–13 numerossa 044 416 3103.
Ajan voi peruuttaa tekstiviestitse numeroon 044 482 4848. Uutta aikaa ei voi varata tekstiviestillä.
Yleistä neuvontaa antaa myös äitiys- ja lastenneuvolan chat, joka palvelee arkisin klo 9–13 Päijät-Soten verkkosivuilla paijat-sote.fi.
Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Digiklinikan kautta saa terveyteen liittyvää neuvontaa ma–pe klo 8–20 ja la klo 10–16. Lisäksi Muut oireet ja sairaanhoito –kanavalle voi hakeutua oireissa, jotka eivät vaadi fyysistä tutkimusta. Lääkärit päivystävät asiointikanavalla joka päivä klo 6–24 ja hoitajan hoidon tarpeen arviointi palvelee kanavan kautta joka päivä klo 24–6. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Ikääntyneiden asiakasohjauksesta saat tietoa ja ohjausta kaikista ikääntyneiden arkea tukevista asioista. Neuvontaa ja ohjausta saat joko tulemalla paikan päälle Palvelutorille ikääntyneiden asiakasohjaukseen, soittamalla tai käyttämällä sähköisiä palvelujamme: chat tai kysy neuvoa-lomaketta. Neuvonta ja ohjaus ovat asiakkaalle maksutonta ja asioida voi myös anonyymisti.
Terveyskioskin toiminnan painopiste on lahtelaisten terveyden edistämisessä.
Terveyskioskissa vois asioida ilman ajanvarausta Kauppakeskus Trion pohjakerroksessa.
Terveyskioskin hoitajatasoiset palvelut ovat kaikille lahtelaisille avoimia ja maksuttomia.
Ne toimivat ilman ajanvarausta.
Terveyskioskista saat ohjausta ja neuvontaa terveyden edistämiseen, hoidon tarpeen arviointiin, omahoidon tukemiseen, liikuntaan, ravitsemukseen, elintapoihin ja terveyspalveluiden sähköisen asioinnin käyttöön.
Terveyskioskissa tehdään pieniä hoitotoimenpiteitä:
Ompeleiden poisto, punkkien poistot, verensokerien mittaukset, kehonkoostumismittaukset ajanvarauksella, rokotukset yli 7-vuotiaille lahtelaisille (tetanus-, hepatiitti-, punkki- ja influenssarokotteet).
Potilas- ja asiakasturvallisuuden varmistamiseksi rokotusajankohdat poikkeavat normaaleista palveluajoista.
Terveyskioski järjestää myös teemoja ja tapahtumia liittyen terveyteen ja terveysongelmiin.
Terveyskioskista saa myös arvion työkyvyttömyydestä: lahtelaisten sairauspoissaoloselvitykset flunssapotilaille ja selvitys työnantajalle sairaan alle 10-vuotiaan lapsen kotihoidon järjestämisestä.
Voit myös lainata liikuntaharjoitusvälineitä.
Puhelimitse neuvoo terveysneuvo.
Terveyskioski on avoinna arkisin.
Suun terveydenhuollon yksiköt palvelevat arkisin. Päivystyshoitoa voi saada arkisin omasta hammashoitolasta.
Iltaisin ja viikonloppuisin päivystysasioissa voi hakeutua Akuutti24-hammaslääkäripäivystykseen soittamalla Päivystysavun numeroon 116117.
Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Hampaiden ja suun terveys digiasiointikanava palvelee suun terveydenhuoltoon liittyvissä asioissa joka päivä klo 8–20. Kanavalta asiakas voi saada muun muassa suun terveyden asiantuntijan neuvoja, oma-hoito-ohjeita ja suosituksia jatkohoidosta. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Suun terveydenhuollon yksiköt palvelevat arkisin. Päivystyshoitoa voi saada arkisin omasta hammashoitolasta.
Iltaisin ja viikonloppuisin päivystysasioissa voi hakeutua Akuutti24-hammaslääkäripäivystykseen soittamalla Päivystysavun numeroon 116117.
Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Hampaiden ja suun terveys digiasiointikanava palvelee suun terveydenhuoltoon liittyvissä asioissa joka päivä klo 8–20. Kanavalta asiakas voi saada muun muassa suun terveyden asiantuntijan neuvoja, oma-hoito-ohjeita ja suosituksia jatkohoidosta. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Suun terveydenhuollon yksiköt palvelevat arkisin. Päivystyshoitoa voi saada arkisin omasta hammashoitolasta.
Iltaisin ja viikonloppuisin päivystysasioissa voi hakeutua Akuutti24-hammaslääkäripäivystykseen soittamalla Päivystysavun numeroon 116117.
Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Hampaiden ja suun terveys digiasiointikanava palvelee suun terveydenhuoltoon liittyvissä asioissa joka päivä klo 8–20. Kanavalta asiakas voi saada muun muassa suun terveyden asiantuntijan neuvoja, oma-hoito-ohjeita ja suosituksia jatkohoidosta. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Suun terveydenhuollon yksiköt palvelevat arkisin klo 8–15/16. Päivystyshoitoa voi saada arkisin omasta hammashoitolasta.
Iltaisin ja viikonloppuisin päivystysasioissa voi hakeutua Akuutti24-hammaslääkäripäivystykseen soittamalla Päivystysavun numeroon 116117.
Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Hampaiden ja suun terveys digiasiointikanava palvelee suun terveydenhuoltoon liittyvissä asioissa joka päivä klo 8–20. Kanavalta asiakas voi saada muun muassa suun terveyden asiantuntijan neuvoja, oma-hoito-ohjeita ja suosituksia jatkohoidosta. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Suun terveydenhuollon yksiköt palvelevat arkisin. Päivystyshoitoa voi saada arkisin omasta hammashoitolasta.
Iltaisin ja viikonloppuisin päivystysasioissa voi hakeutua Akuutti24-hammaslääkäripäivystykseen soittamalla Päivystysavun numeroon 116117.
Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Hampaiden ja suun terveys digiasiointikanava palvelee suun terveydenhuoltoon liittyvissä asioissa joka päivä klo 8–20. Kanavalta asiakas voi saada muun muassa suun terveyden asiantuntijan neuvoja, oma-hoito-ohjeita ja suosituksia jatkohoidosta. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Suun terveydenhuollon yksiköt palvelevat arkisin. Päivystyshoitoa voi saada arkisin omasta hammashoitolasta.
Iltaisin ja viikonloppuisin päivystysasioissa voi hakeutua Akuutti24-hammaslääkäripäivystykseen soittamalla Päivystysavun numeroon 116117.
Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Hampaiden ja suun terveys digiasiointikanava palvelee suun terveydenhuoltoon liittyvissä asioissa joka päivä klo 8–20. Kanavalta asiakas voi saada muun muassa suun terveyden asiantuntijan neuvoja, oma-hoito-ohjeita ja suosituksia jatkohoidosta. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Suun terveydenhuollon yksiköt palvelevat arkisin klo 8–15/16. Päivystyshoitoa voi saada arkisin omasta hammashoitolasta.
Iltaisin ja viikonloppuisin päivystysasioissa voi hakeutua Akuutti24-hammaslääkäripäivystykseen soittamalla Päivystysavun numeroon 116117.
Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Hampaiden ja suun terveys –asiointikanava palvelee suun terveydenhuoltoon liittyvissä asioissa joka päivä klo 8–20. Kanavalta asiakas voi saada muun muassa suun terveyden asiantuntijan neuvoja, oma-hoito-ohjeita ja suosituksia jatkohoidosta. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Suun terveydenhuollon yksiköt palvelevat arkisin. Päivystyshoitoa voi saada arkisin omasta hammashoitolasta.
Iltaisin ja viikonloppuisin päivystysasioissa voi hakeutua Akuutti24-hammaslääkäripäivystykseen soittamalla Päivystysavun numeroon 116117.
Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Hampaiden ja suun terveys digiasiointikanava palvelee suun terveydenhuoltoon liittyvissä asioissa joka päivä klo 8–20. Kanavalta asiakas voi saada muun muassa suun terveyden asiantuntijan neuvoja, oma-hoito-ohjeita ja suosituksia jatkohoidosta. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Suun terveydenhuollon yksiköt palvelevat arkisin klo 8–15/16. Päivystyshoitoa voi saada arkisin omasta hammashoitolasta.
Iltaisin ja viikonloppuisin päivystysasioissa voi hakeutua Akuutti24-hammaslääkäripäivystykseen soittamalla Päivystysavun numeroon 116117.
Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Hampaiden ja suun terveys digiasiointikanava palvelee suun terveydenhuoltoon liittyvissä asioissa joka päivä klo 8–20. Kanavalta asiakas voi saada muun muassa suun terveyden asiantuntijan neuvoja, oma-hoito-ohjeita ja suosituksia jatkohoidosta. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Suun terveydenhuollon yksiköt palvelevat arkisin. Päivystyshoitoa voi saada arkisin omasta hammashoitolasta.
Iltaisin ja viikonloppuisin päivystysasioissa voi hakeutua Akuutti24-hammaslääkäripäivystykseen soittamalla Päivystysavun numeroon 116117.
Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Hampaiden ja suun terveys digiasiointikanava palvelee suun terveydenhuoltoon liittyvissä asioissa joka päivä klo 8–20. Kanavalta asiakas voi saada muun muassa suun terveyden asiantuntijan neuvoja, oma-hoito-ohjeita ja suosituksia jatkohoidosta. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Suun terveydenhuollon yksiköt palvelevat arkisin. Päivystyshoitoa voi saada arkisin omasta hammashoitolasta.
Iltaisin ja viikonloppuisin päivystysasioissa voi hakeutua Akuutti24-hammaslääkäripäivystykseen soittamalla Päivystysavun numeroon 116117.
Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Hampaiden ja suun terveys digiasiointikanava palvelee suun terveydenhuoltoon liittyvissä asioissa joka päivä klo 8–20. Kanavalta asiakas voi saada muun muassa suun terveyden asiantuntijan neuvoja, oma-hoito-ohjeita ja suosituksia jatkohoidosta. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
08:00Suun terveydenhuollossa huolehditaan kaikenikäisten kiireellisestä ja kiireettömästä suun terveydenhoidosta.
Hammaslääkäripäivystys toimii iltaisin ja viikonloppusisin Akuutti24-päivystyksessä.
Hammashoitolaan voi varata puhelimitse ajan suuhygienistille tai hammaslääkärille.
Hoidon tarve arvioidaan ajanvarauspuhelun yhteydessä.
Meillä on käytössä takaisinsoittopalvelu. Ruuhkatilanteissa puhelut ohjautuvat vastaajaan ja me soitamme sinulle takaisin mahdollisimman pian saman päivän aikana. Jos asiasi ei ole kiireellinen, ole meihin yhteydessä mahdollisuuksien mukaan klo 10 jälkeen.
Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaat voivat asioida tekstiviestinumerolla.
Kerro viestissäsi, miksi et voi asioida soittamalla.
Peruthan vastaanottoaikasi mahdollisimman pian, viimeistään 24 tuntia ennen varattua vastaanottoaikaa. Myöhemmin perutuista tai kokonaan peruuttamattomista vastaanottoajoista peritään yli 18-vuotiailta 51,50 euron suuruinen maksu.
Voit peruuttaa vastaanottoaikasi soittamalla klo 8-15 tai tekstiviestillä (24/7) vuorokauden ympäri.
Kirjoita tekstiviestiin nimesi, tarkka vastaanottoaika ja hammashoitolan toimipiste.
Uutta aikaa ei voi varata tekstiviestillä. Ilmoitamme viestillä, kun olemme käsitelleet ajanvarausperuutuksen. Uuden ajan sopimiseksi otamme asiakkaaseen yhteyttä viimeistään kolmen arkipäivän kuluessa.
Voit perua vastaanottoaikasi myös hyvis.fi palvelussa.
Palvelun kautta voi perua yksittäisen vastaanottoajan, ei ns. sarja-aikoja, kuten esim. oikomishoidossa usein on. Kirjautumiseen tarvitset pankkitunnukset, mobiilivarmenteen tai varmennekortin.
Suun terveydenhuollossa nastolalaiset saavat päivystyshoitoa arkisin omasta hammashoitolasta.
Iltaisin ja viikonloppuisin päivystysasioissa voi hakeutua Akuutti24-hammaslääkäripäivystykseen soittamalla Päivystysavun numeroon 116117.
Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Hampaiden ja suun terveys –asiointikanava palvelee suun terveydenhuoltoon liittyvissä asioissa joka päivä klo 8–20. Kanavalta asiakas voi saada muun muassa suun terveyden asiantuntijan neuvoja, oma-hoito-ohjeita ja suosituksia jatkohoidosta. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Suun terveydenhuollossa Iittiläiset saavat päivystyshoitoa arkisin omasta hammashoitolasta.
Iltaisin ja viikonloppuisin päivystysasioissa voi hakeutua Akuutti24-hammaslääkäripäivystykseen soittamalla Päivystysavun numeroon 116117.
Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Hampaiden ja suun terveys digiasiointikanava palvelee suun terveydenhuoltoon liittyvissä asioissa joka päivä klo 8–20. Kanavalta asiakas voi saada muun muassa suun terveyden asiantuntijan neuvoja, oma-hoito-ohjeita ja suosituksia jatkohoidosta. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Hammashoitolaan voi varata puhelimitse ajan suuhygienistille tai hammaslääkärille.
Hoidon tarve arvioidaan ajanvarauspuhelun yhteydessä.
Meillä on käytössä takaisinsoittopalvelu. Ruuhkatilanteissa puhelut ohjautuvat vastaajaan ja me soitamme sinulle takaisin mahdollisimman pian saman päivän aikana. Jos asiasi ei ole kiireellinen, ole meihin yhteydessä mahdollisuuksien mukaan klo 10 jälkeen.
Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaat voivat asioida tekstiviestinumerolla.
Kerro viestissäsi, miksi et voi asioida soittamalla.
Peruthan vastaanottoaikasi mahdollisimman pian, viimeistään 24 tuntia ennen varattua vastaanottoaikaa. Myöhemmin perutuista tai kokonaan peruuttamattomista vastaanottoajoista peritään yli 18-vuotiailta 51,50 euron suuruinen maksu.
Voit peruuttaa vastaanottoaikasi soittamalla klo 8-15 tai tekstiviestillä (24/7) vuorokauden ympäri.
Kirjoita tekstiviestiin nimesi, tarkka vastaanottoaika ja hammashoitolan toimipiste.
Uutta aikaa ei voi varata tekstiviestillä. Ilmoitamme viestillä, kun olemme käsitelleet ajanvarausperuutuksen. Uuden ajan sopimiseksi otamme asiakkaaseen yhteyttä viimeistään kolmen arkipäivän kuluessa.
Voit perua vastaanottoaikasi myös hyvis.fi palvelussa.
Palvelun kautta voi perua yksittäisen vastaanottoajan, ei ns. sarja-aikoja, kuten esim. oikomishoidossa usein on. Kirjautumiseen tarvitset pankkitunnukset, mobiilivarmenteen tai varmennekortin.
Hammashoitolaan voi varata puhelimitse ajan suuhygienistille tai hammaslääkärille.
Hoidon tarve arvioidaan ajanvarauspuhelun yhteydessä.
Meillä on käytössä takaisinsoittopalvelu. Ruuhkatilanteissa puhelut ohjautuvat vastaajaan ja me soitamme sinulle takaisin mahdollisimman pian saman päivän aikana. Jos asiasi ei ole kiireellinen, ole meihin yhteydessä mahdollisuuksien mukaan klo 10 jälkeen.
Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaat voivat asioida tekstiviestinumerolla.
Kerro viestissäsi, miksi et voi asioida soittamalla.
Peruthan vastaanottoaikasi mahdollisimman pian, viimeistään 24 tuntia ennen varattua vastaanottoaikaa. Myöhemmin perutuista tai kokonaan peruuttamattomista vastaanottoajoista peritään yli 18-vuotiailta 51,50 euron suuruinen maksu.
Voit peruuttaa vastaanottoaikasi soittamalla klo 8-15 tai tekstiviestillä (24/7) vuorokauden ympäri.
Kirjoita tekstiviestiin nimesi, tarkka vastaanottoaika ja hammashoitolan toimipiste.
Uutta aikaa ei voi varata tekstiviestillä. Ilmoitamme viestillä, kun olemme käsitelleet ajanvarausperuutuksen. Uuden ajan sopimiseksi otamme asiakkaaseen yhteyttä viimeistään kolmen arkipäivän kuluessa.
Voit perua vastaanottoaikasi myös hyvis.fi palvelussa.
Palvelun kautta voi perua yksittäisen vastaanottoajan, ei ns. sarja-aikoja, kuten esim. oikomishoidossa usein on. Kirjautumiseen tarvitset pankkitunnukset, mobiilivarmenteen tai varmennekortin.
Hammashoitolaan voi varata puhelimitse ajan suuhygienistille tai hammaslääkärille.
Hoidon tarve arvioidaan ajanvarauspuhelun yhteydessä.
Meillä on käytössä takaisinsoittopalvelu. Ruuhkatilanteissa puhelut ohjautuvat vastaajaan ja me soitamme sinulle takaisin mahdollisimman pian saman päivän aikana. Jos asiasi ei ole kiireellinen, ole meihin yhteydessä mahdollisuuksien mukaan klo 10 jälkeen.
Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaat voivat asioida tekstiviestinumerolla.
Kerro viestissäsi, miksi et voi asioida soittamalla.
Peruthan vastaanottoaikasi mahdollisimman pian, viimeistään 24 tuntia ennen varattua vastaanottoaikaa. Myöhemmin perutuista tai kokonaan peruuttamattomista vastaanottoajoista peritään yli 18-vuotiailta 51,50 euron suuruinen maksu.
Voit peruuttaa vastaanottoaikasi soittamalla klo 8-15 tai tekstiviestillä (24/7) vuorokauden ympäri.
Kirjoita tekstiviestiin nimesi, tarkka vastaanottoaika ja hammashoitolan toimipiste.
Uutta aikaa ei voi varata tekstiviestillä. Ilmoitamme viestillä, kun olemme käsitelleet ajanvarausperuutuksen. Uuden ajan sopimiseksi otamme asiakkaaseen yhteyttä viimeistään kolmen arkipäivän kuluessa.
Voit perua vastaanottoaikasi myös hyvis.fi palvelussa.
Palvelun kautta voi perua yksittäisen vastaanottoajan, ei ns. sarja-aikoja, kuten esim. oikomishoidossa usein on. Kirjautumiseen tarvitset pankkitunnukset, mobiilivarmenteen tai varmennekortin.
Suun terveydenhuollossa Kärköläläiset saavat päivystyshoitoa arkisin omasta hammashoitolasta.
Iltaisin ja viikonloppuisin päivystysasioissa voi hakeutua Akuutti24-hammaslääkäripäivystykseen soittamalla Päivystysavun numeroon 116117.
Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Hampaiden ja suun terveys digiasiointikanava palvelee suun terveydenhuoltoon liittyvissä asioissa joka päivä klo 8–20. Kanavalta asiakas voi saada muun muassa suun terveyden asiantuntijan neuvoja, oma-hoito-ohjeita ja suosituksia jatkohoidosta. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Kouluterveydenhuolto on peruskoululaisille ja heidän perheilleen tarkoitettua ennaltaehkäisevää palvelua. Tavoitteena on oppilaiden terveyden edistäminen sekä terveen kasvun ja kehityksen tukeminen yhteistyössä oppilaiden, vanhempien, opettajien ja oppilashuollon muun henkilöstön kanssa. Kouluterveydenhuolto edistää myös kouluyhteisön hyvinvointia ja on osa koulun oppilashuoltoa.
Ahtialan koulun kouluterveydenhoitaja.
Sylvia-kodin koulun kouluterveydenhoitaja.
Vuorenmäen koulun kouluterveydenhoitaja.
Järvikunnan koulun kouluterveydenhoitaja.
Kouluterveydenhuolto on peruskoululaisille ja heidän perheilleen tarkoitettua ennaltaehkäisevää palvelua. Tavoitteena on oppilaiden terveyden edistäminen sekä terveen kasvun ja kehityksen tukeminen yhteistyössä oppilaiden, vanhempien, opettajien ja oppilashuollon muun henkilöstön kanssa. Kouluterveydenhuolto edistää myös kouluyhteisön hyvinvointia ja on osa koulun oppilashuoltoa.
Anttilanmäen koulun kouluterveydenhoitaja.
Kouluterveydenhuolto on peruskoululaisille ja heidän perheilleen tarkoitettua ennaltaehkäisevää palvelua. Tavoitteena on oppilaiden terveyden edistäminen sekä terveen kasvun ja kehityksen tukeminen yhteistyössä oppilaiden, vanhempien, opettajien ja oppilashuollon muun henkilöstön kanssa. Kouluterveydenhuolto edistää myös kouluyhteisön hyvinvointia ja on osa koulun oppilashuoltoa.
Kouluterveydenhuolto on peruskoululaisille ja heidän perheilleen tarkoitettua ennaltaehkäisevää palvelua. Tavoitteena on oppilaiden terveyden edistäminen sekä terveen kasvun ja kehityksen tukeminen yhteistyössä oppilaiden, vanhempien, opettajien ja oppilashuollon muun henkilöstön kanssa. Kouluterveydenhuolto edistää myös kouluyhteisön hyvinvointia ja on osa koulun oppilashuoltoa.
Kouluterveydenhuolto on peruskoululaisille ja heidän perheilleen tarkoitettua ennaltaehkäisevää palvelua. Tavoitteena on oppilaiden terveyden edistäminen sekä terveen kasvun ja kehityksen tukeminen yhteistyössä oppilaiden, vanhempien, opettajien ja oppilashuollon muun henkilöstön kanssa. Kouluterveydenhuolto edistää myös kouluyhteisön hyvinvointia ja on osa koulun oppilashuoltoa.
Kouluterveydenhuolto on peruskoululaisille ja heidän perheilleen tarkoitettua ennaltaehkäisevää palvelua. Tavoitteena on oppilaiden terveyden edistäminen sekä terveen kasvun ja kehityksen tukeminen yhteistyössä oppilaiden, vanhempien, opettajien ja oppilashuollon muun henkilöstön kanssa. Kouluterveydenhuolto edistää myös kouluyhteisön hyvinvointia ja on osa koulun oppilashuoltoa.
Kouluterveydenhuolto on peruskoululaisille ja heidän perheilleen tarkoitettua ennaltaehkäisevää palvelua. Tavoitteena on oppilaiden terveyden edistäminen sekä terveen kasvun ja kehityksen tukeminen yhteistyössä oppilaiden, vanhempien, opettajien ja oppilashuollon muun henkilöstön kanssa. Kouluterveydenhuolto edistää myös kouluyhteisön hyvinvointia ja on osa koulun oppilashuoltoa.
Kouluterveydenhuolto on peruskoululaisille ja heidän perheilleen tarkoitettua ennaltaehkäisevää palvelua. Tavoitteena on oppilaiden terveyden edistäminen sekä terveen kasvun ja kehityksen tukeminen yhteistyössä oppilaiden, vanhempien, opettajien ja oppilashuollon muun henkilöstön kanssa. Kouluterveydenhuolto edistää myös kouluyhteisön hyvinvointia ja on osa koulun oppilashuoltoa.
Kouluterveydenhuolto on peruskoululaisille ja heidän perheilleen tarkoitettua ennaltaehkäisevää palvelua. Tavoitteena on oppilaiden terveyden edistäminen sekä terveen kasvun ja kehityksen tukeminen yhteistyössä oppilaiden, vanhempien, opettajien ja oppilashuollon muun henkilöstön kanssa. Kouluterveydenhuolto edistää myös kouluyhteisön hyvinvointia ja on osa koulun oppilashuoltoa.
Kouluterveydenhuolto on peruskoululaisille ja heidän perheilleen tarkoitettua ennaltaehkäisevää palvelua. Tavoitteena on oppilaiden terveyden edistäminen sekä terveen kasvun ja kehityksen tukeminen yhteistyössä oppilaiden, vanhempien, opettajien ja oppilashuollon muun henkilöstön kanssa. Kouluterveydenhuolto edistää myös kouluyhteisön hyvinvointia ja on osa koulun oppilashuoltoa.
Kouluterveydenhuolto on peruskoululaisille ja heidän perheilleen tarkoitettua ennaltaehkäisevää palvelua. Tavoitteena on oppilaiden terveyden edistäminen sekä terveen kasvun ja kehityksen tukeminen yhteistyössä oppilaiden, vanhempien, opettajien ja oppilashuollon muun henkilöstön kanssa. Kouluterveydenhuolto edistää myös kouluyhteisön hyvinvointia ja on osa koulun oppilashuoltoa.
Jokivarren kouluterveydenhuolto koulun kouluterveydenhoitaja.
Kuivannon koulun kouluterveydenhoitaja.
Luhtikylän koulun kouluterveydenhoitaja.
Myllylän koulun kouluterveydenhoitaja.
Pennalan koulun kouluterveydenhoitaja.
Tönnön koulun kouluterveydenhoitaja.
Virenojan koulun kouluterveydenhoitaja.
Orimattilan yhteiskoulun kouluterveydenhoitaja.
Erstan koulun kouluterveydenhoitaja.
Kirkonkylän koulun kouluterveydenhoitaja.
Rakokiven koulun kouluterveydenhoitaja.
Uudenkylän koulun kouluterveydenhoitaja.