-
Koronavirusrokote
-
Sosiaalihuollon palvelut
-
Opiskeluterveydenhuolto

Kärkölän sosiaali- ja terveyskeskus
Kärkölän sosiaali- ja terveyskeskuksessa sairaanhoitajan vastaanottopalveluita on saatavilla sote-keskuksen aukioloaikojen puitteissa. Kärkölän sote-keskuksen asiakkailla on käytössä Päijät-Sote -sovellus. Sen kautta pääset nopeasti hoitoon ilman ajanvarausta.
Asiointi verkossa
Kärkölän sote-keskuksen asiakkaiden käytössä on ympäri vuorokauden toimiva Päijät-Sote -sovellus. Tutustu myös sähköiseen ajanvaraukseen, oirearvioihin ja fysioterapeutin etävastaanottoon. Löydät sähköisiä lomakkeitamme täältä.
Asiointi Kärkölän sote-keskuksessa
Sairaanhoitajan vastaanotto ma-pe klo 8–16. Ajanvaraus, peruutukset, neuvonta ja hoidon tarpeen arviointi (lääkäri ja hoitaja, reumahoitaja, diabeteshoitaja, psykiatrinen sairaanhoitaja) puh. 03 4108 9420. Käytössämme on takaisinsoittopalvelu. Otamme sinuun yhteyttä saman päivän aikana. Katso alta ohjeet ja yhteystiedot asiointia varten.
Tekstiviestipalvelu huonokuuloisille ja kuulovammaisille
Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaamme voivat olla yhteydessä sote-keskuksiimme tekstiviestillä. Huomioithan, että tekstiviestipalvelu palvelee vain kuulovammaisia asiakkaita. Sote-keskusten tekstiviestipalvelu palvelee ma–pe 8–20, la 10–16 numerosta 045 7396 5625.
Kärkölän sote-keskuksen palvelujen yhteystiedot
Jos Sinulla on sairaus tai vamma, jonka hoito tai tutkimus ei voi odottaa seuraavaan arkipäivään, olet tervetullut Akuutti24-päivystykseen.
Toivomme että soitat ennen lähtöäsi Päivystysapu 116 117 -puhelinneuvontaan. Hoidontarpeesi arvioidaan jo puhelimessa ja saatat välttää turhan päivystyskäynnin. Mikäli tilasi ei vaadi käyntiä päivystyksessä, voidaan Sinulle antaa ohjeita itsehoitoon tai ohjata omalle terveysasemalle seuraavana arkipäivänä. Päivystysapu-puhelinpalvelussa ohjeita antaa erityiskoulutettu sairaanhoitaja.
Tarvittaessa voit hakeutua Akuutti24-päivystykseen myös soittamatta.
Kärkölän sote-keskuksessa sairaanhoitajan vastaanottopalveluita on saatavilla sote-keskuksen aukioloaikojen puitteissa.
Kärköläläiset voivat käyttää kiireellisten asioiden hoitoon Lahden Kaupunginsairaalan päivystystä sen ollessa auki. Tapaturmapäivystys toimii Lahden sote-keskuksen Tapaturmaklinikalla ilman ajanvarausta ma-to klo 8–16 ja pe klo 8–15. Iltaisin, öisin ja viikonloppuisin päivystys on keskussairaalan yhteydessä Akuutti24:ssä, soitto ensin Päivystysavun numeroon 116117.
Laboratoriopalvelut tuottaa Fimlab Laboratoriot Oy. Kärkölän laboratorion näytteenotto palvelee sote-keskuksen yhteydessä ajanvarauksella maanantaisin, tiistaisin ja torstaisin klo 7.30–13.30. Ajanvaraus tapahtuu osoitteessa fimlab.vihta.com tai puhelimitse ma-pe klo 7–18 numerosta 010 808 515. Asiakasneuvonta palvelee ma-pe klo 8–16, numerossa 03 311 74445.
Kuvantamispalvelut tuottaa Päijät-Hämeen hyvinvointialue. Kaikkiin terveysasemalla tehtäviin tutkimuksiin tarvitaan lääkärin lähete. Asiakas voi valita itse kuvantamisyksikön, jossa asioi.
Kärkölän äitiys- lasten- ja ehkäisyneuvola palvelee Kärkölän sote-keskuksessa. Ajanvaraus ja neuvonta palvelee arkisin klo 8–13 numerossa 044 416 3103.
Ajan voi peruuttaa tekstiviestitse numeroon 044 482 4848. Uutta aikaa ei voi varata tekstiviestillä.
Yleistä neuvontaa antaa myös äitiys- ja lastenneuvolan chat, joka palvelee arkisin klo 9–13 Päijät-Soten verkkosivuilla paijat-sote.fi.
Voit myös asioida digitaalisesti Digiklinikalla joko Päijät-Sote-sovelluksen tai verkkoselaimen kautta osoitteessa paijatsote.suomisote.fi.
Digiklinikan kautta saa yhteyden terveydenhuollon ammattilaisiin vuoden jokaisena päivänä. Tarvittaessa sinut ohjataan eteenpäin sote-keskukseen.
Huomioithan, että Digiklinikalla ei käsitellä kiireellisiä asioita.
Voit asioida Digiklinikalla myös läheisesi puolesta.
Suun terveydenhuollon asioissa Digiklinikka palvelee päivittäin klo 8–20 sekä mielenterveys- ja päihdeasioissa ma-pe klo 8-16.
Muissa asioissa voit lähettää viestin Digiklinikalle ympäri vuorokauden. Hoitotiimi käsittelee viestejä päivittäin klo 06–22.
Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaamme voivat olla yhteydessä sote-keskukseen tekstiviestillä tekstiviestinumeroon. Huomioithan, että tekstiviestipalvelu palvelee vain kuulovammaisia asiakkaita.
Kärkölän sote-keskuksessa sairaanhoitajan vastaanottopalveluita on saatavilla sote-keskuksen aukioloaikojen puitteissa.
Kärköläläiset voivat käyttää kiireellisten asioiden hoitoon Lahden Kaupunginsairaalan päivystystä sen ollessa auki.
Asikkalan sote-keskus palvelee sinua arkipäivisin.
Sote-keskuksella on terveyden- ja sairaanhoidon vastaanottopalvelut joihin kuuluu lääkärin ja sairaanhoitajan vastaanotot, diabeteksen hoito, muistivastaanotto, psykologipalvelut, reseptien uusinta, hoitotarvikejakelu, apuvälineasiantuntijan palvelua sekä suunterveydenhuollon palvelut.
Ajanvarauksen yhteydessä tehdään hoidontarpeen arviointi.
Pääsääntöisesti sinut ohjataan ensin sairaanhoitajan vastaanotolle ja tarvittaessa lääkärin vastaanotolle.
Käytössämme on takaisinsoittopalvelu ja ruuhkatilanteissa puhelusi ohjautuu vastaajaan.
Otamme sinuun yhteyttä saman päivän aikana. Kiireellisissä asioissa suosittelemme yhteydenottoa aamulla klo: 8-10 ja kiireettömissä tapauksissa voit olla meihin mahdollisuuksiesi mukaan yhteydessä klo: 10 jälkeen.
Voit perua varatun aikasi tekstiviestillä 24 tuntia aiemmin. Saadaksesi tarvittaessa uuden ajan sinun on soitettava sote-keskukseen. Jos perut aikasi alle 24 tuntia varauksesta, hyväksytyksi syyksi voidaan katsoa esim. äkillisen sairastumisen. Peruuttamatta jätetystä ajasta perimme maksun. Lisäohjeita: https://paijat-sote.fi/laakariin-ja-hoitoon/ajan-peruminen/
Ilmoita tekstiviestissä kaikki nimesi, syntymäaika (ilman loppuosaa), päivä ja aika sekä kenelle aika on varattu. Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaamme voivat olla yhteydessä sote-keskukseen tekstiviestillä. Tekstiviesteihin vastataan arkipäivisin klo 8-16 välisenä aikana.
Ilta- ja yöaikaan päivystää Akuutti24.
Sote-keskuksessa on terveyden- ja sairaanhoidon vastaanottopalvelut joihin kuuluu lääkärin ja sairaanhoitajan vastaanotot, diabeteksen hoito, muistivastaanotto, psykologipalvelut, reseptien uusinta, hoitotarvikejakelu, sosiaalikuraattorin sekä suunterveydenhuollon palvelut.
Ajanvarauksen yhteydessä tehdään hoidontarpeen arviointi. Pääsääntöisesti sinut ohjataan ensin sairaanhoitajan vastaanotolle ja tarvittaessa lääkärin vastaanotolle.
Käytössämme on takaisinsoittopalvelu ja ruuhkatilanteissa puhelusi ohjautuu vastaajaan. Otamme sinuun yhteyttä saman päivän aikana.
Kiireellisissä asioissa suosittelemme yhteydenottoa aamulla klo: 8-10 ja kiireettömissä tapauksissa voit olla meihin mahdollisuuksiesi mukaan yhteydessä klo: 10 jälkeen.
Voit perua varatun aikasi tekstiviestillä 24 tuntia aiemmin. Saadaksesi tarvittaessa uuden ajan sinun on soitettava sote-keskukseen. Jos perut aikasi alle 24 tuntia varauksesta, hyväksytyksi syyksi voidaan katsoa esim. äkillisen sairastumisen. Peruuttamatta jätetystä ajasta perimme maksun. Lisäohjeita: https://paijat-sote.fi/laakariin-ja-hoitoon/ajan-peruminen/
Ilmoita tekstiviestissä kaikki nimesi, syntymäaika (ilman loppuosaa), päivä ja aika sekä kenelle aika on varattu. Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaamme voivat olla yhteydessä sote-keskukseen tekstiviestillä. Tekstiviesteihin vastataan arkipäivisin klo 8-16 välisenä aikana.
Ilta- ja yöaikaan päivystää Akuutti24.
Lahden sote-keskuksessa on saatavilla lääkärin ja sairaanhoitajan ajanvarauksellista ja päivystyksellistä vastaanottoa. Lisäksi sote-keskus tarjoaa fysioterapian suoravastaanottopalveluita, ehkäisyneuvontapalveluita, päihde- ja mielenterveyspalveluita sekä terveyssosiaalityötä.
Lahden sote-keskuksessa palvelevat myös suun terveydenhuollon palvelut.
Laboratoriopalvelut tuottaa Fimlab Laboratoriot Oy. Lahden sote-keskuksen laboratorio (Harjukatu 48) palvelee ainoastaan päivystysasiakkaita ma-pe klo 8–16. Muu näytteenottotoiminta on siirtynyt Aleksanterinkadun laboratorioon (Aleksanterinkatu 24 a), joka palvelee ajanvarauksella ma-to klo 7–18 ja pe klo 7–16. Ajanvaraus tapahtuu osoitteessa fimlab.vihta.com tai puhelimitse ma-pe klo 7–18 numerosta 010 808 515. Asiakasneuvonta palvelee ma-pe klo 8–16, numerossa 03 311 74445.
Kuvantamispalvelut tuottaa Päijät-Hämeen hyvinvointialue. Kaikkiin sote-keskuksessa tehtäviin tutkimuksiin tarvitaan lääkärin lähete. Asiakas voi valita itse kuvantamisyksikön, jossa asioi. Lahden sote-keskuksen kuvantamispalvelut palvelevat ma-to klo 7.30–16.00 sekä perjantaisin ja juhlapyhien aattona klo 7.30–15.00.
Sote-keskuksen aukioloaikojen ulkopuolella päivystyksellisissä asioissa palvelee Akuutti24, soittamalla ensin Päivystysavun numeroon 116117.
Voit myös asioida digitaalisesti Digiklinikalla joko Päijät-Sote-sovelluksen tai verkkoselaimen kautta osoitteessa paijatsote.suomisote.fi.
Digiklinikan kautta saa yhteyden terveydenhuollon ammattilaisiin vuoden jokaisena päivänä. Tarvittaessa sinut ohjataan eteenpäin sote-keskukseen.
Huomioithan, että Digiklinikalla ei käsitellä kiireellisiä asioita.
Voit asioida Digiklinikalla myös läheisesi puolesta.
Suun terveydenhuollon asioissa Digiklinikka palvelee päivittäin klo 8–20 sekä mielenterveys- ja päihdeasioissa ma-pe klo 8-16.
Muissa asioissa voit lähettää viestin Digiklinikalle ympäri vuorokauden. Hoitotiimi käsittelee viestejä päivittäin klo 06–22.
Nastolan sote-keskuksessa on saatavilla lääkärin ja sairaanhoitajan ajanvarauksellista ja päivystyksellistä vastaanottoa. Lisäksi sote-keskus tarjoaa fysioterapian suoravastaanottopalveluita, ehkäisyneuvontapalveluita, päihde- ja mielenterveyspalveluita sekä terveyssosiaalityötä. Lahden sote-keskuksessa palvelevat myös suun terveydenhuollon palvelut.
Laboratoriopalvelut tuottaa Fimlab Laboratoriot Oy. Nastolan laboratorio palvelee sote-keskuksen yhteydessä ajanvarauksella ma-to klo 7.10–15.00 ja pe klo 7.10–14.00. Ajanvaraus tapahtuu osoitteessa fimlab.vihta.com tai puhelimitse ma-pe klo 7–18 numerosta 010 808 515. Asiakasneuvonta palvelee ma-pe klo 8–16, numerossa 03 311 74445.
Kuvantamispalvelut tuottaa Päijät-Hämeen hyvinvointialue. Kaikkiin sote-keskuksessa tehtäviin tutkimuksiin tarvitaan lääkärin lähete. Asiakas voi valita itse kuvantamisyksikön, jossa asioi. Nastolan sote-keskuksen kuvantamispalvelut palvelevat ma-to klo 8.15–15.30 ja pe klo 8.15–14.30.
Sote-keskuksen aukioloaikojen ulkopuolella päivystyksellisissä asioissa palvelee Akuutti24, soittamalla ensin Päivystysavun numeroon 116117.
Voit myös asioida digitaalisesti Digiklinikalla joko Päijät-Sote-sovelluksen tai verkkoselaimen kautta osoitteessa paijatsote.suomisote.fi.
Digiklinikan kautta saa yhteyden terveydenhuollon ammattilaisiin vuoden jokaisena päivänä. Tarvittaessa sinut ohjataan eteenpäin sote-keskukseen.
Huomioithan, että Digiklinikalla ei käsitellä kiireellisiä asioita.
Voit asioida Digiklinikalla myös läheisesi puolesta.
Suun terveydenhuollon asioissa Digiklinikka palvelee päivittäin klo 8–20 sekä mielenterveys- ja päihdeasioissa ma-pe klo 8-16.
Muissa asioissa voit lähettää viestin Digiklinikalle ympäri vuorokauden. Hoitotiimi käsittelee viestejä päivittäin klo 06–22.
Sote-keskuksessa on terveyden- ja sairaanhoidon vastaanottopalvelut joihin kuuluu lääkärin ja sairaanhoitajan vastaanotot, diabeteksen hoito, muistivastaanotto, psykologipalvelut, reseptien uusinta, hoitotarvikejakelu, sosiaalikuraattorin sekä suunterveydenhuollon palvelut.
Ajanvarauksen yhteydessä tehdään hoidontarpeen arviointi. Pääsääntöisesti sinut ohjataan ensin sairaanhoitajan vastaanotolle ja tarvittaessa lääkärin vastaanotolle.
Käytössämme on takaisinsoittopalvelu ja ruuhkatilanteissa puhelusi ohjautuu vastaajaan. Otamme sinuun yhteyttä saman päivän aikana.
Kiireellisissä asioissa suosittelemme yhteydenottoa aamulla klo: 8-10 ja kiireettömissä tapauksissa voit olla meihin mahdollisuuksiesi mukaan yhteydessä klo: 10 jälkeen.
Voit perua varatun aikasi tekstiviestillä 24 tuntia aiemmin. Saadaksesi tarvittaessa uuden ajan sinun on soitettava sote-keskukseen. Jos perut aikasi alle 24 tuntia varauksesta, hyväksytyksi syyksi voidaan katsoa esim. äkillisen sairastumisen. Peruuttamatta jätetystä ajasta perimme maksun. Lisäohjeita: https://paijat-sote.fi/laakariin-ja-hoitoon/ajan-peruminen/
Ilmoita tekstiviestissä kaikki nimesi, syntymäaika (ilman loppuosaa), päivä ja aika sekä kenelle aika on varattu. Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaamme voivat olla yhteydessä sote-keskukseen tekstiviestillä. Tekstiviesteihin vastataan arkipäivisin klo 8-16 välisenä aikana.
Ilta- ja yöaikaan päivystää Akuutti24.
Kärkölän sote-keskuksessa sairaanhoitajan vastaanottopalveluita on saatavilla sote-keskuksen aukioloaikojen puitteissa.
Kärköläläiset voivat käyttää kiireellisten asioiden hoitoon Lahden Kaupunginsairaalan päivystystä sen ollessa auki. Tapaturmapäivystys toimii Lahden sote-keskuksen Tapaturmaklinikalla ilman ajanvarausta ma-to klo 8–16 ja pe klo 8–15. Iltaisin, öisin ja viikonloppuisin päivystys on keskussairaalan yhteydessä Akuutti24:ssä, soitto ensin Päivystysavun numeroon 116117.
Laboratoriopalvelut tuottaa Fimlab Laboratoriot Oy. Kärkölän laboratorion näytteenotto palvelee sote-keskuksen yhteydessä ajanvarauksella maanantaisin, tiistaisin ja torstaisin klo 7.30–13.30. Ajanvaraus tapahtuu osoitteessa fimlab.vihta.com tai puhelimitse ma-pe klo 7–18 numerosta 010 808 515. Asiakasneuvonta palvelee ma-pe klo 8–16, numerossa 03 311 74445.
Kuvantamispalvelut tuottaa Päijät-Hämeen hyvinvointialue. Kaikkiin terveysasemalla tehtäviin tutkimuksiin tarvitaan lääkärin lähete. Asiakas voi valita itse kuvantamisyksikön, jossa asioi.
Kärkölän äitiys- lasten- ja ehkäisyneuvola palvelee Kärkölän sote-keskuksessa. Ajanvaraus ja neuvonta palvelee arkisin klo 8–13 numerossa 044 416 3103.
Ajan voi peruuttaa tekstiviestitse numeroon 044 482 4848. Uutta aikaa ei voi varata tekstiviestillä.
Yleistä neuvontaa antaa myös äitiys- ja lastenneuvolan chat, joka palvelee arkisin klo 9–13 Päijät-Soten verkkosivuilla paijat-sote.fi.
Voit myös asioida digitaalisesti Digiklinikalla joko Päijät-Sote-sovelluksen tai verkkoselaimen kautta osoitteessa paijatsote.suomisote.fi.
Digiklinikan kautta saa yhteyden terveydenhuollon ammattilaisiin vuoden jokaisena päivänä. Tarvittaessa sinut ohjataan eteenpäin sote-keskukseen.
Huomioithan, että Digiklinikalla ei käsitellä kiireellisiä asioita.
Voit asioida Digiklinikalla myös läheisesi puolesta.
Suun terveydenhuollon asioissa Digiklinikka palvelee päivittäin klo 8–20 sekä mielenterveys- ja päihdeasioissa ma-pe klo 8-16.
Muissa asioissa voit lähettää viestin Digiklinikalle ympäri vuorokauden. Hoitotiimi käsittelee viestejä päivittäin klo 06–22.
Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaamme voivat olla yhteydessä sote-keskukseen tekstiviestillä tekstiviestinumeroon. Huomioithan, että tekstiviestipalvelu palvelee vain kuulovammaisia asiakkaita.
Kärkölän sote-keskuksessa sairaanhoitajan vastaanottopalveluita on saatavilla sote-keskuksen aukioloaikojen puitteissa.
Kärköläläiset voivat käyttää kiireellisten asioiden hoitoon Lahden Kaupunginsairaalan päivystystä sen ollessa auki.
Suun terveydenhuollossa Kärköläläiset saavat päivystyshoitoa arkisin omasta hammashoitolasta.
Iltaisin ja viikonloppuisin päivystysasioissa voi hakeutua Akuutti24-hammaslääkäripäivystykseen soittamalla Päivystysavun numeroon 116117.
Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Hampaiden ja suun terveys digiasiointikanava palvelee suun terveydenhuoltoon liittyvissä asioissa joka päivä klo 8–20. Kanavalta asiakas voi saada muun muassa suun terveyden asiantuntijan neuvoja, oma-hoito-ohjeita ja suosituksia jatkohoidosta. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Voit perua äitiys- tai lastenneuvolan aikasi tekstiviestillä. Kirjoita viestiin nimesi ja peruessasi lapsesi aikaa myös lapsesi nimi, tarkka vastaanottoaika ja neuvolan toimipiste. Uutta aikaa ei voi varata tekstiviestillä. Ilmoitamme viestillä, kun olemme käsitelleet ajanvarausperuutuksen.
Palvelujemme piiriin kuuluvat kaikki raskaana olevat naiset, lasta odottavat perheet sekä alle kouluikäiset lapset ja heidän perheensä.
Päijät-Sote tuottaa kuntoutus- ja apuvälinepalveluita kaiken ikäisille asiakkaille, kaikkiin Päijät-Hämeen alueen kuntiin. Palvelunumero on käytössä Asikkalassa, Hollolassa, Kärkölässä, Iitissä, Lahdessa, Nastolassa, Orimattilassa sekä Padasjoella.
Fysioterapian ja lasten puhe- ja toimintaterapian sekä apuvälinekeskuksen ajanvaraus ja neuvonta.
Ajanvarauksen peruutus tehdään tekstiviestillä. Mainitse nimesi ja vastaanottoaikasi. Tekstiviestillä voit ainoastaan perua aikasi. Saadaksesi tarvittaessa uuden ajan on sinun soitettava ajanvaraus- ja neuvontanumeroon. Vastaanottoaika on peruttava arkipäivänä viimeistään 24 tuntia ennen vastaanottoa perustellusta syystä.
Suun terveydenhuollon yksiköt palvelevat arkisin. Päivystyshoitoa voi saada arkisin omasta hammashoitolasta.
Iltaisin ja viikonloppuisin päivystysasioissa voi hakeutua Akuutti24-hammaslääkäripäivystykseen soittamalla Päivystysavun numeroon 116117.
Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Hampaiden ja suun terveys digiasiointikanava palvelee suun terveydenhuoltoon liittyvissä asioissa joka päivä klo 8–20. Kanavalta asiakas voi saada muun muassa suun terveyden asiantuntijan neuvoja, oma-hoito-ohjeita ja suosituksia jatkohoidosta. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Päijät-Sote tuottaa kuntoutus- ja apuvälinepalveluita kaiken ikäisille asiakkaille, kaikkiin Päijät-Hämeen alueen kuntiin. Palvelunumero on käytössä Asikkalassa, Hollolassa, Kärkölässä, Iitissä, Lahdessa, Nastolassa, Orimattilassa sekä Padasjoella.
Fysioterapian ja lasten puhe- ja toimintaterapian sekä apuvälinekeskuksen ajanvaraus ja neuvonta.
Ajanvarauksen peruutus tehdään tekstiviestillä. Mainitse nimesi ja vastaanottoaikasi. Tekstiviestillä voit ainoastaan perua aikasi. Saadaksesi tarvittaessa uuden ajan on sinun soitettava ajanvaraus- ja neuvontanumeroon. Vastaanottoaika on peruttava arkipäivänä viimeistään 24 tuntia ennen vastaanottoa perustellusta syystä.
Kärkölän sote-keskuksessa sairaanhoitajan vastaanottopalveluita on saatavilla sote-keskuksen aukioloaikojen puitteissa.
Kärköläläiset voivat käyttää kiireellisten asioiden hoitoon Lahden Kaupunginsairaalan päivystystä sen ollessa auki. Tapaturmapäivystys toimii Lahden sote-keskuksen Tapaturmaklinikalla ilman ajanvarausta ma-to klo 8–16 ja pe klo 8–15. Iltaisin, öisin ja viikonloppuisin päivystys on keskussairaalan yhteydessä Akuutti24:ssä, soitto ensin Päivystysavun numeroon 116117.
Laboratoriopalvelut tuottaa Fimlab Laboratoriot Oy. Kärkölän laboratorion näytteenotto palvelee sote-keskuksen yhteydessä ajanvarauksella maanantaisin, tiistaisin ja torstaisin klo 7.30–13.30. Ajanvaraus tapahtuu osoitteessa fimlab.vihta.com tai puhelimitse ma-pe klo 7–18 numerosta 010 808 515. Asiakasneuvonta palvelee ma-pe klo 8–16, numerossa 03 311 74445.
Kuvantamispalvelut tuottaa Päijät-Hämeen hyvinvointialue. Kaikkiin terveysasemalla tehtäviin tutkimuksiin tarvitaan lääkärin lähete. Asiakas voi valita itse kuvantamisyksikön, jossa asioi.
Kärkölän äitiys- lasten- ja ehkäisyneuvola palvelee Kärkölän sote-keskuksessa. Ajanvaraus ja neuvonta palvelee arkisin klo 8–13 numerossa 044 416 3103.
Ajan voi peruuttaa tekstiviestitse numeroon 044 482 4848. Uutta aikaa ei voi varata tekstiviestillä.
Yleistä neuvontaa antaa myös äitiys- ja lastenneuvolan chat, joka palvelee arkisin klo 9–13 Päijät-Soten verkkosivuilla paijat-sote.fi.
Voit myös asioida digitaalisesti Digiklinikalla joko Päijät-Sote-sovelluksen tai verkkoselaimen kautta osoitteessa paijatsote.suomisote.fi.
Digiklinikan kautta saa yhteyden terveydenhuollon ammattilaisiin vuoden jokaisena päivänä. Tarvittaessa sinut ohjataan eteenpäin sote-keskukseen.
Huomioithan, että Digiklinikalla ei käsitellä kiireellisiä asioita.
Voit asioida Digiklinikalla myös läheisesi puolesta.
Suun terveydenhuollon asioissa Digiklinikka palvelee päivittäin klo 8–20 sekä mielenterveys- ja päihdeasioissa ma-pe klo 8-16.
Muissa asioissa voit lähettää viestin Digiklinikalle ympäri vuorokauden. Hoitotiimi käsittelee viestejä päivittäin klo 06–22.
Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaamme voivat olla yhteydessä sote-keskukseen tekstiviestillä tekstiviestinumeroon. Huomioithan, että tekstiviestipalvelu palvelee vain kuulovammaisia asiakkaita.
Kärkölän sote-keskuksessa sairaanhoitajan vastaanottopalveluita on saatavilla sote-keskuksen aukioloaikojen puitteissa.
Kärköläläiset voivat käyttää kiireellisten asioiden hoitoon Lahden Kaupunginsairaalan päivystystä sen ollessa auki.
Kärkölän sote-keskuksessa sairaanhoitajan vastaanottopalveluita on saatavilla sote-keskuksen aukioloaikojen puitteissa.
Kärköläläiset voivat käyttää kiireellisten asioiden hoitoon Lahden Kaupunginsairaalan päivystystä sen ollessa auki. Tapaturmapäivystys toimii Lahden sote-keskuksen Tapaturmaklinikalla ilman ajanvarausta ma-to klo 8–16 ja pe klo 8–15. Iltaisin, öisin ja viikonloppuisin päivystys on keskussairaalan yhteydessä Akuutti24:ssä, soitto ensin Päivystysavun numeroon 116117.
Laboratoriopalvelut tuottaa Fimlab Laboratoriot Oy. Kärkölän laboratorion näytteenotto palvelee sote-keskuksen yhteydessä ajanvarauksella maanantaisin, tiistaisin ja torstaisin klo 7.30–13.30. Ajanvaraus tapahtuu osoitteessa fimlab.vihta.com tai puhelimitse ma-pe klo 7–18 numerosta 010 808 515. Asiakasneuvonta palvelee ma-pe klo 8–16, numerossa 03 311 74445.
Kuvantamispalvelut tuottaa Päijät-Hämeen hyvinvointialue. Kaikkiin terveysasemalla tehtäviin tutkimuksiin tarvitaan lääkärin lähete. Asiakas voi valita itse kuvantamisyksikön, jossa asioi.
Kärkölän äitiys- lasten- ja ehkäisyneuvola palvelee Kärkölän sote-keskuksessa. Ajanvaraus ja neuvonta palvelee arkisin klo 8–13 numerossa 044 416 3103.
Ajan voi peruuttaa tekstiviestitse numeroon 044 482 4848. Uutta aikaa ei voi varata tekstiviestillä.
Yleistä neuvontaa antaa myös äitiys- ja lastenneuvolan chat, joka palvelee arkisin klo 9–13 Päijät-Soten verkkosivuilla paijat-sote.fi.
Voit myös asioida digitaalisesti Digiklinikalla joko Päijät-Sote-sovelluksen tai verkkoselaimen kautta osoitteessa paijatsote.suomisote.fi.
Digiklinikan kautta saa yhteyden terveydenhuollon ammattilaisiin vuoden jokaisena päivänä. Tarvittaessa sinut ohjataan eteenpäin sote-keskukseen.
Huomioithan, että Digiklinikalla ei käsitellä kiireellisiä asioita.
Voit asioida Digiklinikalla myös läheisesi puolesta.
Suun terveydenhuollon asioissa Digiklinikka palvelee päivittäin klo 8–20 sekä mielenterveys- ja päihdeasioissa ma-pe klo 8-16.
Muissa asioissa voit lähettää viestin Digiklinikalle ympäri vuorokauden. Hoitotiimi käsittelee viestejä päivittäin klo 06–22.
Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaamme voivat olla yhteydessä sote-keskukseen tekstiviestillä tekstiviestinumeroon. Huomioithan, että tekstiviestipalvelu palvelee vain kuulovammaisia asiakkaita.
Kärkölän sote-keskuksessa sairaanhoitajan vastaanottopalveluita on saatavilla sote-keskuksen aukioloaikojen puitteissa.
Kärköläläiset voivat käyttää kiireellisten asioiden hoitoon Lahden Kaupunginsairaalan päivystystä sen ollessa auki.
Kärkölän psykologin puhelinaika.
Sähköisen reseptin uudistamispyynnön voit tehdä ensisijaisesti verkkopalvelussa kirjautumalla Omakantaan verkkopankkitunnuksella tai mobiilivarmenteella.
Kärkölän sote-keskuksessa sairaanhoitajan vastaanottopalveluita on saatavilla sote-keskuksen aukioloaikojen puitteissa.
Kärköläläiset voivat käyttää kiireellisten asioiden hoitoon Lahden Kaupunginsairaalan päivystystä sen ollessa auki. Tapaturmapäivystys toimii Lahden sote-keskuksen Tapaturmaklinikalla ilman ajanvarausta ma-to klo 8–16 ja pe klo 8–15. Iltaisin, öisin ja viikonloppuisin päivystys on keskussairaalan yhteydessä Akuutti24:ssä, soitto ensin Päivystysavun numeroon 116117.
Laboratoriopalvelut tuottaa Fimlab Laboratoriot Oy. Kärkölän laboratorion näytteenotto palvelee sote-keskuksen yhteydessä ajanvarauksella maanantaisin, tiistaisin ja torstaisin klo 7.30–13.30. Ajanvaraus tapahtuu osoitteessa fimlab.vihta.com tai puhelimitse ma-pe klo 7–18 numerosta 010 808 515. Asiakasneuvonta palvelee ma-pe klo 8–16, numerossa 03 311 74445.
Kuvantamispalvelut tuottaa Päijät-Hämeen hyvinvointialue. Kaikkiin terveysasemalla tehtäviin tutkimuksiin tarvitaan lääkärin lähete. Asiakas voi valita itse kuvantamisyksikön, jossa asioi.
Kärkölän äitiys- lasten- ja ehkäisyneuvola palvelee Kärkölän sote-keskuksessa. Ajanvaraus ja neuvonta palvelee arkisin klo 8–13 numerossa 044 416 3103.
Ajan voi peruuttaa tekstiviestitse numeroon 044 482 4848. Uutta aikaa ei voi varata tekstiviestillä.
Yleistä neuvontaa antaa myös äitiys- ja lastenneuvolan chat, joka palvelee arkisin klo 9–13 Päijät-Soten verkkosivuilla paijat-sote.fi.
Voit myös asioida digitaalisesti Digiklinikalla joko Päijät-Sote-sovelluksen tai verkkoselaimen kautta osoitteessa paijatsote.suomisote.fi.
Digiklinikan kautta saa yhteyden terveydenhuollon ammattilaisiin vuoden jokaisena päivänä. Tarvittaessa sinut ohjataan eteenpäin sote-keskukseen.
Huomioithan, että Digiklinikalla ei käsitellä kiireellisiä asioita.
Voit asioida Digiklinikalla myös läheisesi puolesta.
Suun terveydenhuollon asioissa Digiklinikka palvelee päivittäin klo 8–20 sekä mielenterveys- ja päihdeasioissa ma-pe klo 8-16.
Muissa asioissa voit lähettää viestin Digiklinikalle ympäri vuorokauden. Hoitotiimi käsittelee viestejä päivittäin klo 06–22.
Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaamme voivat olla yhteydessä sote-keskukseen tekstiviestillä tekstiviestinumeroon. Huomioithan, että tekstiviestipalvelu palvelee vain kuulovammaisia asiakkaita.
Kärkölän sote-keskuksessa sairaanhoitajan vastaanottopalveluita on saatavilla sote-keskuksen aukioloaikojen puitteissa.
Kärköläläiset voivat käyttää kiireellisten asioiden hoitoon Lahden Kaupunginsairaalan päivystystä sen ollessa auki.
Seulontamammografian toteuttaa Terveystalo.
Noutopiste sijaitsee pääaulassa.