-
Koronavirusrokote
-
Sosiaalihuollon palvelut
-
Opiskeluterveydenhuolto

Hartolan sote-keskus
Hartolan sote-keskus on perustason sote-keskus, jonka palveluja täydentävät lähimmät laajan palvelun sote-keskukset. Hartolan sote-keskuksen asiakkaiden käytössä on Päijät-Sote -sovellus. Sen kautta pääset nopeasti hoitoon ilman ajanvarausta.
Asiointi verkossa
Hartolan sote-keskuksen asiakkaiden käytössä on ympäri vuorokauden toimiva Päijät-Sote -sovellus. Tutustu sähköiseen ajanvaraukseen, oirearvioihin ja fysioterapeutin etävastaanottoon. Löydät sähköisiä lomakkeitamme täältä.
Asiointi Hartolan sote-keskuksessa
Ajanvaraus, peruutukset, neuvonta ja hoidon tarpeen arviointi puh. 03 4108 9420. Käytössämme on takaisinsoittopalvelu. Otamme sinuun yhteyttä saman päivän aikana. Katso alta ohjeet ja yhteystiedot asiointia varten.
Tekstiviestipalvelu huonokuuloisille ja kuulovammaisille
Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaamme voivat olla yhteydessä sote-keskuksiimme tekstiviestillä. Huomioithan, että tekstiviestipalvelu palvelee vain kuulovammaisia asiakkaita. Sote-keskusten tekstiviestipalvelu palvelee ma–pe 8–20, la 10–16 numerosta 045 7396 5625.
Hartolan sote-keskuksen palvelujen yhteystiedot
Hartolan sote-keskus on perustason sote-keskus, jossa osa toiminnoista keskitetään laajan sote-keskuksen yhteyteen.
Hartolalaiset voivat käyttää kiireellisten asioiden hoitoon Lahden sote-keskuksen päivystystä sen ollessa auki. Tapaturmapäivystys toimii Lahden sote-keskuksen Tapaturmaklinikalla ilman ajanvarausta ma-to klo 8–16 ja pe klo 8–15. Iltaisin, öisin ja viikonloppuisin päivystys on keskussairaalan yhteydessä Akuutti24:ssä, soitto ensin Päivystysavun numeroon 116117.
Kuvantamispalvelut tuottaa Päijät-Hämeen hyvinvointialue. Kaikkiin sote-keskuskella tehtäviin tutkimuksiin tarvitaan lääkärin lähete. Asiakas voi valita itse kuvantamisyksikön, jossa asioi. Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Digiklinikan kautta saa terveyteen liittyvää neuvontaa ma–pe klo 8–20 ja la klo 10–16.
Lisäksi Muut oireet ja sairaanhoito –kanavalle voi hakeutua oireissa, jotka eivät vaadi fyysistä tutkimusta. Lääkärit päivystävät asiointikanavalla joka päivä klo 6–24 ja hoitajan hoidon tarpeen arviointi palvelee kanavan kautta joka päivä klo 24–6. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaamme voivat olla yhteydessä sote-keskukseen tekstiviestillä tekstiviestinumeroon. Huomioithan, että tekstiviestipalvelu palvelee vain kuulovammaisia asiakkaita.
Hartolan sote-keskus on perustason sote-keskus, jossa osa toiminnoista keskitetään laajan sote-keskuksen yhteyteen.
Hartolan yhtenäiskoulu/yläkoulun kouluterveydenhoitaja.
Hartolan yhtenäiskoulu/alakoulun kouluterveydenhoitaja.
Hartolan kouluterveydenhuollon psykologian palveluiden/ terveyskeskuspsykologin puhelinaika arkisin.
Asikkalan sote-keskus palvelee sinua arkipäivisin.
Sote-keskuksella on terveyden- ja sairaanhoidon vastaanottopalvelut joihin kuuluu lääkärin ja sairaanhoitajan vastaanotot, diabeteksen hoito, muistivastaanotto, psykologipalvelut, reseptien uusinta, hoitotarvikejakelu, apuvälineasiantuntijan palvelua sekä suunterveydenhuollon palvelut.
Ajanvarauksen yhteydessä tehdään hoidontarpeen arviointi.
Pääsääntöisesti sinut ohjataan ensin sairaanhoitajan vastaanotolle ja tarvittaessa lääkärin vastaanotolle.
Käytössämme on takaisinsoittopalvelu ja ruuhkatilanteissa puhelusi ohjautuu vastaajaan.
Otamme sinuun yhteyttä saman päivän aikana. Kiireellisissä asioissa suosittelemme yhteydenottoa aamulla klo: 8-10 ja kiireettömissä tapauksissa voit olla meihin mahdollisuuksiesi mukaan yhteydessä klo: 10 jälkeen.
Voit perua varatun aikasi tekstiviestillä 24 tuntia aiemmin. Saadaksesi tarvittaessa uuden ajan sinun on soitettava sote-keskukseen. Jos perut aikasi alle 24 tuntia varauksesta, hyväksytyksi syyksi voidaan katsoa esim. äkillisen sairastumisen. Peruuttamatta jätetystä ajasta perimme maksun. Lisäohjeita: https://paijat-sote.fi/laakariin-ja-hoitoon/ajan-peruminen/
Ilmoita tekstiviestissä kaikki nimesi, syntymäaika (ilman loppuosaa), päivä ja aika sekä kenelle aika on varattu. Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaamme voivat olla yhteydessä sote-keskukseen tekstiviestillä. Tekstiviesteihin vastataan arkipäivisin klo 8-16 välisenä aikana.
Ilta- ja yöaikaan päivystää Akuutti24.
Sote-keskuksessa on terveyden- ja sairaanhoidon vastaanottopalvelut joihin kuuluu lääkärin ja sairaanhoitajan vastaanotot, diabeteksen hoito, muistivastaanotto, psykologipalvelut, reseptien uusinta, hoitotarvikejakelu, sosiaalikuraattorin sekä suunterveydenhuollon palvelut.
Ajanvarauksen yhteydessä tehdään hoidontarpeen arviointi. Pääsääntöisesti sinut ohjataan ensin sairaanhoitajan vastaanotolle ja tarvittaessa lääkärin vastaanotolle.
Käytössämme on takaisinsoittopalvelu ja ruuhkatilanteissa puhelusi ohjautuu vastaajaan. Otamme sinuun yhteyttä saman päivän aikana.
Kiireellisissä asioissa suosittelemme yhteydenottoa aamulla klo: 8-10 ja kiireettömissä tapauksissa voit olla meihin mahdollisuuksiesi mukaan yhteydessä klo: 10 jälkeen.
Voit perua varatun aikasi tekstiviestillä 24 tuntia aiemmin. Saadaksesi tarvittaessa uuden ajan sinun on soitettava sote-keskukseen. Jos perut aikasi alle 24 tuntia varauksesta, hyväksytyksi syyksi voidaan katsoa esim. äkillisen sairastumisen. Peruuttamatta jätetystä ajasta perimme maksun. Lisäohjeita: https://paijat-sote.fi/laakariin-ja-hoitoon/ajan-peruminen/
Ilmoita tekstiviestissä kaikki nimesi, syntymäaika (ilman loppuosaa), päivä ja aika sekä kenelle aika on varattu. Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaamme voivat olla yhteydessä sote-keskukseen tekstiviestillä. Tekstiviesteihin vastataan arkipäivisin klo 8-16 välisenä aikana.
Ilta- ja yöaikaan päivystää Akuutti24.
Lahden sote-keskuksessa on saatavilla lääkärin ja sairaanhoitajan ajanvarauksellista ja päivystyksellistä vastaanottoa. Lisäksi sote-keskus tarjoaa fysioterapian suoravastaanottopalveluita, ehkäisyneuvontapalveluita, päihde- ja mielenterveyspalveluita sekä terveyssosiaalityötä.
Lahden sote-keskuksessa palvelevat myös suun terveydenhuollon palvelut.
Laboratoriopalvelut tuottaa Fimlab Laboratoriot Oy. Lahden sote-keskuksen laboratorio (Harjukatu 48) palvelee ainoastaan päivystysasiakkaita ma-pe klo 8–16. Muu näytteenottotoiminta on siirtynyt Aleksanterinkadun laboratorioon (Aleksanterinkatu 24 a), joka palvelee ajanvarauksella ma-to klo 7–18 ja pe klo 7–16. Ajanvaraus tapahtuu osoitteessa fimlab.vihta.com tai puhelimitse ma-pe klo 7–18 numerosta 010 808 515. Asiakasneuvonta palvelee ma-pe klo 8–16, numerossa 03 311 74445.
Kuvantamispalvelut tuottaa Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymä. Kaikkiin sote-keskuksessa tehtäviin tutkimuksiin tarvitaan lääkärin lähete. Asiakas voi valita itse kuvantamisyksikön, jossa asioi. Lahden sote-keskuksen kuvantamispalvelut palvelevat ma-to klo 7.30–16.00 sekä perjantaisin ja juhlapyhien aattona klo 7.30–15.00.
Sote-keskuksen aukioloaikojen ulkopuolella päivystyksellisissä asioissa palvelee Akuutti24, soittamalla ensin Päivystysavun numeroon 116117. Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Digiklinikan kautta saa terveyteen liittyvää neuvontaa ma–pe klo 8–20 ja la klo 10–16. Lisäksi Muut oireet ja sairaanhoito –kanavalle voi hakeutua oireissa, jotka eivät vaadi fyysistä tutkimusta. Lääkärit päivystävät asiointikanavalla joka päivä klo 6–24 ja hoitajan hoidon tarpeen arviointi palvelee kanavan kautta joka päivä klo 24–6. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Nastolan sote-keskuksessa on saatavilla lääkärin ja sairaanhoitajan ajanvarauksellista ja päivystyksellistä vastaanottoa. Lisäksi sote-keskus tarjoaa fysioterapian suoravastaanottopalveluita, ehkäisyneuvontapalveluita, päihde- ja mielenterveyspalveluita sekä terveyssosiaalityötä. Lahden sote-keskuksessa palvelevat myös suun terveydenhuollon palvelut.
Laboratoriopalvelut tuottaa Fimlab Laboratoriot Oy. Nastolan laboratorio palvelee sote-keskuksen yhteydessä ajanvarauksella ma-to klo 7.10–15.00 ja pe klo 7.10–14.00. Ajanvaraus tapahtuu osoitteessa fimlab.vihta.com tai puhelimitse ma-pe klo 7–18 numerosta 010 808 515. Asiakasneuvonta palvelee ma-pe klo 8–16, numerossa 03 311 74445.
Kuvantamispalvelut tuottaa Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymä. Kaikkiin sote-keskuksessa tehtäviin tutkimuksiin tarvitaan lääkärin lähete. Asiakas voi valita itse kuvantamisyksikön, jossa asioi. Nastolan sote-keskuksen kuvantamispalvelut palvelevat ma-to klo 8.15–15.30 ja pe klo 8.15–14.30.
Sote-keskuksen aukioloaikojen ulkopuolella päivystyksellisissä asioissa palvelee Akuutti24, soittamalla ensin Päivystysavun numeroon 116117. Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Digiklinikan kautta saa terveyteen liittyvää neuvontaa ma–pe klo 8–20 ja la klo 10–16. Lisäksi Muut oireet ja sairaanhoito –kanavalle voi hakeutua oireissa, jotka eivät vaadi fyysistä tutkimusta. Lääkärit päivystävät asiointikanavalla joka päivä klo 6–24 ja hoitajan hoidon tarpeen arviointi palvelee kanavan kautta joka päivä klo 24–6. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Sote-keskuksessa on terveyden- ja sairaanhoidon vastaanottopalvelut joihin kuuluu lääkärin ja sairaanhoitajan vastaanotot, diabeteksen hoito, muistivastaanotto, psykologipalvelut, reseptien uusinta, hoitotarvikejakelu, sosiaalikuraattorin sekä suunterveydenhuollon palvelut.
Ajanvarauksen yhteydessä tehdään hoidontarpeen arviointi. Pääsääntöisesti sinut ohjataan ensin sairaanhoitajan vastaanotolle ja tarvittaessa lääkärin vastaanotolle.
Käytössämme on takaisinsoittopalvelu ja ruuhkatilanteissa puhelusi ohjautuu vastaajaan. Otamme sinuun yhteyttä saman päivän aikana.
Kiireellisissä asioissa suosittelemme yhteydenottoa aamulla klo: 8-10 ja kiireettömissä tapauksissa voit olla meihin mahdollisuuksiesi mukaan yhteydessä klo: 10 jälkeen.
Voit perua varatun aikasi tekstiviestillä 24 tuntia aiemmin. Saadaksesi tarvittaessa uuden ajan sinun on soitettava sote-keskukseen. Jos perut aikasi alle 24 tuntia varauksesta, hyväksytyksi syyksi voidaan katsoa esim. äkillisen sairastumisen. Peruuttamatta jätetystä ajasta perimme maksun. Lisäohjeita: https://paijat-sote.fi/laakariin-ja-hoitoon/ajan-peruminen/
Ilmoita tekstiviestissä kaikki nimesi, syntymäaika (ilman loppuosaa), päivä ja aika sekä kenelle aika on varattu. Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaamme voivat olla yhteydessä sote-keskukseen tekstiviestillä. Tekstiviesteihin vastataan arkipäivisin klo 8-16 välisenä aikana.
Ilta- ja yöaikaan päivystää Akuutti24.
Laboratoriopalveluiden aukioloajat
Hammashoitolaan voi varata puhelimitse ajan suuhygienistille tai hammaslääkärille.
Hoidon tarve arvioidaan ajanvarauspuhelun yhteydessä.
Meillä on käytössä takaisinsoittopalvelu. Ruuhkatilanteissa puhelut ohjautuvat vastaajaan ja me soitamme sinulle takaisin mahdollisimman pian saman päivän aikana. Jos asiasi ei ole kiireellinen, ole meihin yhteydessä mahdollisuuksien mukaan klo 10 jälkeen.
Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaat voivat asioida tekstiviestinumerolla.
Kerro viestissäsi, miksi et voi asioida soittamalla.
Peruthan vastaanottoaikasi mahdollisimman pian, viimeistään 24 tuntia ennen varattua vastaanottoaikaa. Myöhemmin perutuista tai kokonaan peruuttamattomista vastaanottoajoista peritään yli 18-vuotiailta 51,50 euron suuruinen maksu.
Voit peruuttaa vastaanottoaikasi soittamalla klo 8-15 tai tekstiviestillä (24/7) vuorokauden ympäri.
Kirjoita tekstiviestiin nimesi, tarkka vastaanottoaika ja hammashoitolan toimipiste.
Uutta aikaa ei voi varata tekstiviestillä. Ilmoitamme viestillä, kun olemme käsitelleet ajanvarausperuutuksen. Uuden ajan sopimiseksi otamme asiakkaaseen yhteyttä viimeistään kolmen arkipäivän kuluessa.
Voit perua vastaanottoaikasi myös hyvis.fi palvelussa.
Palvelun kautta voi perua yksittäisen vastaanottoajan, ei ns. sarja-aikoja, kuten esim. oikomishoidossa usein on. Kirjautumiseen tarvitset pankkitunnukset, mobiilivarmenteen tai varmennekortin.
Voit perua äitiys- tai lastenneuvolan aikasi tekstiviestillä. Kirjoita viestiin nimesi ja peruessasi lapsesi aikaa myös lapsesi nimi, tarkka vastaanottoaika ja neuvolan toimipiste. Uutta aikaa ei voi varata tekstiviestillä. Ilmoitamme viestillä, kun olemme käsitelleet ajanvarausperuutuksen.
Palvelujemme piiriin kuuluvat kaikki raskaana olevat naiset, lasta odottavat perheet sekä alle kouluikäiset lapset ja heidän perheensä.
Hartolan fysioterapian palvelut terveysasemalla.
Hartolan toimintaterapia sijaitsee terveysasemalla.
Fysioterapian ja lasten puhe- ja toimintaterapian sekä apuvälinekeskuksen ajanvaraus ja neuvonta.
Ajanvarauksen peruutus tehdään tekstiviestillä. Mainitse nimesi ja vastaanottoaikasi. Tekstiviestillä voit ainoastaan perua aikasi. Saadaksesi tarvittaessa uuden ajan on sinun soitettava ajanvaraus- ja neuvontanumeroon. Vastaanottoaika on peruttava arkipäivänä viimeistään 24 tuntia ennen vastaanottoa perustellusta syystä.
Päijät-Sote tuottaa kuntoutus- ja apuvälinepalveluita kaiken ikäisille asiakkaille, kaikkiin Päijät-Hämeen alueen kuntiin. Palvelunumero on käytössä Asikkalassa, Hollolassa, Kärkölässä, Iitissä, Lahdessa, Nastolassa, Orimattilassa sekä Padasjoella.
Hoitotarvikejakelu alueilla Asikkala, Hartola, Heinola, Hollola, Iitti, Kärkölä, Lahti, Nastola, Orimattila, Padasjoki.
Hoitotarvikkeiden tilaus on tehtävä kaksi viikkoa ennen noutoa. Tilauksen yhteydessä annetaan tarkempaa tietoa tilauksen noutamisesta.
Hartolan sote-keskus on perustason sote-keskus, jossa osa toiminnoista keskitetään laajan sote-keskuksen yhteyteen.
Hartolalaiset voivat käyttää kiireellisten asioiden hoitoon Lahden sote-keskuksen päivystystä sen ollessa auki. Tapaturmapäivystys toimii Lahden sote-keskuksen Tapaturmaklinikalla ilman ajanvarausta ma-to klo 8–16 ja pe klo 8–15. Iltaisin, öisin ja viikonloppuisin päivystys on keskussairaalan yhteydessä Akuutti24:ssä, soitto ensin Päivystysavun numeroon 116117.
Kuvantamispalvelut tuottaa Päijät-Hämeen hyvinvointialue. Kaikkiin sote-keskuskella tehtäviin tutkimuksiin tarvitaan lääkärin lähete. Asiakas voi valita itse kuvantamisyksikön, jossa asioi. Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Digiklinikan kautta saa terveyteen liittyvää neuvontaa ma–pe klo 8–20 ja la klo 10–16.
Lisäksi Muut oireet ja sairaanhoito –kanavalle voi hakeutua oireissa, jotka eivät vaadi fyysistä tutkimusta. Lääkärit päivystävät asiointikanavalla joka päivä klo 6–24 ja hoitajan hoidon tarpeen arviointi palvelee kanavan kautta joka päivä klo 24–6. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Hartolan sote-keskus on perustason sote-keskus, jossa osa toiminnoista keskitetään laajan sote-keskuksen yhteyteen.
Hartolalaiset voivat käyttää kiireellisten asioiden hoitoon Lahden sote-keskuksen päivystystä sen ollessa auki. Tapaturmapäivystys toimii Lahden sote-keskuksen Tapaturmaklinikalla ilman ajanvarausta ma-to klo 8–16 ja pe klo 8–15. Iltaisin, öisin ja viikonloppuisin päivystys on keskussairaalan yhteydessä Akuutti24:ssä, soitto ensin Päivystysavun numeroon 116117.
Kuvantamispalvelut tuottaa Päijät-Hämeen hyvinvointialue. Kaikkiin sote-keskuskella tehtäviin tutkimuksiin tarvitaan lääkärin lähete. Asiakas voi valita itse kuvantamisyksikön, jossa asioi. Harjun terveyden alueen asiakkaat voivat myös asioida digitaalisesti Päijät-Soten Digiklinikan kautta. Digiklinikan kautta saa terveyteen liittyvää neuvontaa ma–pe klo 8–20 ja la klo 10–16.
Lisäksi Muut oireet ja sairaanhoito –kanavalle voi hakeutua oireissa, jotka eivät vaadi fyysistä tutkimusta. Lääkärit päivystävät asiointikanavalla joka päivä klo 6–24 ja hoitajan hoidon tarpeen arviointi palvelee kanavan kautta joka päivä klo 24–6. Digiklinikka palvelee OmaMehiläinen-palvelussa, joka toimii puhelimeen ladattavana sovelluksena tai verkkoselaimessa osoitteessa harjunterveys.fi/digiklinikka.
Hartolan psykologipalveluiden puhelinaika.
Psykologipalvelut sijaitsee terveysasemalla.
Ota yhteyttä psykiatriseen sairaanhoitajaan. Puhelinnumerossa on käytössä takaisinsoittopalvelu.
Hoidontarpeen arviointi ja päihdepäivystyksen neuvontapuhelin.
Laajan palvelun sote-keskusten yhteydessä sijaitsevissa kuvantamispisteissä tehdään natiiviröntgentutkimuksia ja ultraäänitutkimuksia. Kaikkiin kuvantamistutkimuksiin tarvitaan lääkärin lähete.
Laajan palvelun sote-keskusten yhteydessä sijaitsevissa kuvantamispisteissä tehdään natiiviröntgentutkimuksia ja ultraäänitutkimuksia. Lahden toimipisteessä tehdään myös mammografioita ja luustontiheysmittauksia. Kaikkiin kuvantamistutkimuksiin tarvitaan lääkärin lähete.
Laajan palvelun sote-keskusten yhteydessä sijaitsevissa kuvantamispisteissä tehdään natiiviröntgentutkimuksia ja ultraäänitutkimuksia. Kaikkiin kuvantamistutkimuksiin tarvitaan lääkärin lähete.
Laajan palvelun sote-keskusten yhteydessä sijaitsevissa kuvantamispisteissä tehdään natiiviröntgentutkimuksia ja ultraäänitutkimuksia. Kaikkiin kuvantamistutkimuksiin tarvitaan lääkärin lähete.
Keskussairaalassa on kuvantamisen osasto 1 krs:ssa, J-osassa.
Keskussairaalan kuvantamisen toimipisteen tehtävänä on vastata alueemme erikoissairaanhoidon kuvantamisen palveluista.
Keskussairaalassa tehdään: natiiviröntgenkuvauksia, ultraäänitutkimuksia ja –toimenpiteitä , mammografiatutkimuksia ja –toimenpiteitä, tietokonetomografiatutkimuksia, magneettitutkimuksia, läpivalaisututkimuksia ja -toimenpiteitä sekä verisuonten tutkimuksia ja toimenpiteitä.
Laajan palvelun sote-keskusten yhteydessä sijaitsevissa kuvantamispisteissä tehdään natiiviröntgentutkimuksia ja ultraäänitutkimuksia. Kaikkiin kuvantamistutkimuksiin tarvitaan lääkärin lähete.
Laajan palvelun sote-keskusten yhteydessä sijaitsevissa kuvantamispisteissä tehdään natiiviröntgentutkimuksia ja ultraäänitutkimuksia. Kaikkiin kuvantamistutkimuksiin tarvitaan lääkärin lähete.
Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaamme voivat olla yhteydessä sote-keskukseen tekstiviestillä tekstiviestinumeroon. Huomioithan, että tekstiviestipalvelu palvelee vain kuulovammaisia asiakkaita.
Hartolan sote-keskus on perustason sote-keskus, jossa osa toiminnoista keskitetään laajan sote-keskuksen yhteyteen.
Rokotuksiin liittyvissä asioissa ota yhteyttä Hartolan terveysaseman terveydenhoitajaan.
Seulontamammografian toteuttaa Terveystalo.
Lastenvalvojan vastaanotolla asioidaan ajanvarauksella.
Varatun ajan voi peruuttaa tekstiviestillä numeroon 044 482 4079. Numeroon ei voi jättää soittopyyntöjä eikä numerosta vastata. Ajan lastenvalvojalle voi varata myös Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymän sähköisen asioinnin palvelussa: www.hyvis.fi -> sosiaalihuollon palvelut.
Huonokuuloiset ja kuulovammaiset asiakkaamme voivat olla yhteydessä sote-keskukseen tekstiviestillä tekstiviestinumeroon. Huomioithan, että tekstiviestipalvelu palvelee vain kuulovammaisia asiakkaita.
Hartolan sote-keskus on perustason sote-keskus, jossa osa toiminnoista keskitetään laajan sote-keskuksen yhteyteen.