Palautetta sairaalalle

Palautteesi on meille arvokas. Palautteesi perusteella kehitämme palveluamme entistä paremmaksi.

Anna palautetta

Kerro meille, mitä mieltä olet palvelustamme.

Anna palvelupalautetta keskussairaalalle.  

Anna palautetta Harjun terveyden tuottamista palveluista.

Anna palautetta Fimlabin tuottamista laboratoriopalveluista.

Voit antaa palautetta sairaalle myös lomakkeella, joka on saatavilla eri yksiköissämme.

Ohjeita palautteen antamiseen

  • Voit antaa palautetta omasta tai läheisesi saamasta hoidosta, hoivasta tai palvelusta.
  • Voit antaa palautteen nimettömänä. Jos haluat, että otamme sinuun yhteyttä palautteeseen liittyen, jätä lomakkeelle yhteystietosi ja valitse kohtaan ”Kyllä”. Olemme sinuun yhteydessä 7 vuorokauden sisällä. Käsittelemme tietojasi tietosuojaselosteessa kuvatun mukaisesti.
  • Älä laita palautteeseen henkilötunnusta tai muita luottamuksellisia tietoja.
  • Palautteen lähettäminen edellyttää tietosuojaselosteen hyväksymisen.
  • Jos saamaasi hoitoon, hoivaan tai palveluun liittyy epäselvyyksiä tai ongelmia, ole suoraan yhteydessä kyseiseen yksikköön.
  • Palautelomakkeella et voi perua varattua aikaa. Katso tarkemmat ohjeet ajan perumiseksi.
  • Palaute ei ole virallinen muistutus tai kantelu. Muistutuksiin, kanteluihin ja potilasvahinkoihin liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä potilas- tai sosiaaliasiavastaavaan.