Päijät-Sote: Vammaispalveluiden asiakkaille lähtenyt virheellisiä aterialaskuja

Päijät-Sote: Vammaispalveluiden asiakkaille lähtenyt virheellisiä aterialaskuja 

Päijät-Soten vammaispalveluiden 272 asiakkaalle on lähtenyt laskuja, joissa on laskutettu vääränsisältöinen ateriapalveluiden käyttö. Päijät-Sote on ryhtynyt välittömästi selvittämään virhettä yhdessä taloushallinnon palveluja tuottavan Provincia Oy:n kanssa ja aloitti korjaamistoimenpiteet heti virheen selvittyä. Virheelliset laskut on jo hyvitetty ja uudet korvaavat laskut lähetetään asiakkaille viimeistään tiistaina 22.3.2022.  

Jos laskua ei ole vielä maksettu, ei asiakkaalle aiheudu ylimääräisiä toimenpiteitä. Mikäli hän on kuitenkin jo maksanut virheellisen laskun, palauttaa Provincia maksetun summan, mikäli asiakkaan tilinumero on heidän tiedossaan tai pyytää tilinumeron palautusta varten. Asiakas voi myös olla yhteydessä Provincian maksuntarkkailuun numeroon 03 821 4019 tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Päijät-Sote pahoittelee asian mahdollisesti herättämää huolta. 

Lisätietoja: 

Talousjohtaja Antti Niemi, Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä, p. 044 482 8071

Päijät-Sote kokoaa hyvinvointiyhtymän järjestämät erikoissairaanhoidon, sosiaali- ja perusterveydenhuollon sekä ympäristöterveydenhuollon palvelut yhden nimen alle. Edistämme alueemme asukkaiden terveyttä, hyvinvointia ja toimintakykyä ihmisestä välittäen, yhdessä tehden ja rohkeasti uudistuen.

Sähköposti lähetettiin henkilölle [email protected]

Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä, Keskussairaalankatu 7, Lahti, Päijät-Häme 15850, Suomi

Peruuta tilaus