Päijät-Sote: Sote-keskuksissa asioivilta kerätään palautetta palvelujen kehittämiseksi


Päijät-Sote kartoittaa yhteistyössä Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) kanssa päijäthämäläisten kokemuksia
sote-keskusten palveluista. Palautetta kerätään 25.4. – 13.5. ​ Päijät-Sote arvioi ja kehittää palvelujaan palautteen pohjalta.  

Kysely on suunnattu kaikille, jotka asioivat avosairaanhoidon lääkärin tai hoitajan vastaanotolla. Myös puhelimitse asioineilta toivotaan vastauksia.

Vastaa verkossa
Kyselyyn voi vastata kahden viikon sisällä asioinnista. Verkossa vastaaminen käy kätevästi osoitteessa thl.fi/terveyskeskuspalaute. Paperilomakkeita on saatavilla sote-keskuksissa. Asiakaspalautekyselyn täyttämiseen menee noin kymmenen minuuttia. Vastaukset käsitellään nimettömästi ja luottamuksellisesti. 

Jokainen vastaus on äärimmäisen arvokas, sillä jokaisella ihmisellä on omanlaisensa näkemys ja kokemus saamistaan palveluista. 

THL analysoi kyselyjen tulokset valtakunnallisesti ja käyttää tietoa tutkimuksessa sekä palvelujen arvioinnissa. Valtakunnalliset tulokset julkaistaan THL:n verkkosivuilla. 

Edellinen vastaava asiakaspalautekysely tehtiin vuonna 2020. 

Lisätietoja:
tulosaluejohtaja Kimmo Kuosmanen, 050 539 1648 

Päijät-Sote kokoaa hyvinvointiyhtymän järjestämät erikoissairaanhoidon, sosiaali- ja perusterveydenhuollon sekä ympäristöterveydenhuollon palvelut yhden nimen alle. Edistämme alueemme asukkaiden terveyttä, hyvinvointia ja toimintakykyä ihmisestä välittäen, yhdessä tehden ja rohkeasti uudistuen.