Viestintä

Haluamme välittää vireän ja innostavan kuvan Versosta! Viestintää on kehitetty aktiivisesti keväästä 2020 lähtien.

Pyrimme viestintään, joka:

  • On maanläheistä, kohtaavaa ja kokeilumyönteisyyttä tunnustavaa​
  • Tekee näkyväksi meidän arjen työtä ja kentän työtä ​
  • Nostaa osaamisen, persoonat ja vahvuudet esiin​
  • Nostaa sosiaalialan asiantuntijuuden vahvasti esiin!​
  • Kytkeytyy paikallisuuteen ​
  • Menee ihmisten arkeen​
  • On säännönmukaista ja monipuolista​
  • On selkeää, ymmärrettävää ja selkokielistä

Tavoitteet

  • Haluamme herättää luottamusta: teemme avoimesti työtämme ja meidän tekemiseen voi luottaa ​
  • Muutoksen eteenpäin vieminen, ajatusten ja innostuksen herättäminen​
  • Kertoaksemme, että pienilläkin asioilla voidaan saada paljon aikaiseksi

Keinot ja kanavat

  • Nettisivut
  • Facebook
  • Palveluviestintä ja markkinointi
  • Versoinfo -uutiskirjeen julkaisemisesta luovuttiin vuoden 2022 alussa