Päijät-Sote: Asiakasraati tulossa Harjun terveyden asiakkaille – jäseneksi voi hakea tämän kuun ajan

Harjun terveys perustaa asiakasraadin. Raatiin voivat osallistua Lahden, Nastolan, Iitin ja Kärkölän sote-keskusten palveluiden käyttäjät. Asiakasraadin jäseneksi voi hakea toukokuun ajan. 

Tavoitteena on tuoda asiakkaiden näkökulmia yhteisyrityksen palveluihin, niiden suunnitteluun ja kehittämiseen. Raadin jäseniksi haetaan sote-keskuksen palveluita käyttäviä asiakkaita, jotka haluavat olla edistämässä oman sote-keskuksensa palveluita entistä sujuvimmiksi ja asiakaslähtöisemmiksi. 

Asiakasraatiin valitaan kymmenkunta jäsentä, jotka aloittavat tehtävässään syksyllä. Raadin toimintakausi on kaksi vuotta, ja yhteisiä tapaamisia järjestetään 3–4 kertaa vuodessa.  

Asiakasraadin jäsenten valinta tehdään lyhyen haastattelun perusteella. Haastatteluun valituille ilmoitetaan valinnasta henkilökohtaisesti.  

Ilmoittautuminen sähköisesti:
harjunterveys.fi/asiakasraati

 Ilmoittautuminen puhelimitse:

Viikolla 20: Terveyssosiaalityön palvelupäällikkö Marjo Taipale, 040 681 8390 

Viikolla 21: Terveydenhuollon sosiaaliohjaaja Anna-Maria Sipponen, 040 121 7189

 Lisätietoja: 

terveyssosiaalityön palvelupäällikkö Marjo Taipale, 040 681 8390 

Päijät-Sote kokoaa hyvinvointialueen järjestämät erikoissairaanhoidon, sosiaali- ja perusterveydenhuollon sekä ympäristöterveydenhuollon palvelut yhden nimen alle. Edistämme alueemme asukkaiden terveyttä, hyvinvointia ja toimintakykyä ihmisestä välittäen, yhdessä tehden ja rohkeasti uudistuen.