Chatbotin testaussivusto

Päijät-Sotelle avautuu uusi 24/7 palveleva asiakaspalvelukanava

Päijät-Soten sivuilla julkaistaan 30.9. yhtymän chatbot eli robottiasiakaspalvelija. Se ilmestyy samaan näkymään jo käytössä olevan live chat -asiakaspalvelun kanssa.

Keväästä asti on tehty kovasti töitä, että robottiasiakaspalvelija osaisi vastata mahdollisimman hyvin asiakkaiden kysymyksiin. Kaikkia kysymyksiä ei olla osattu ennakoida, joten robottiasiakaspalvelija antaa varmasti alkuun vääriäkin vastauksia. Sisältöjä täydennetään jatkuvasti kysymysten mukaan.

Toivomme, että testaat robottiasiakaspalvelijaa testisivulla 17.–28.9. Palautetta ja kehitysideoita voit kirjoittaa robottiasiakaspalvelijan palautetoiminnon kautta: robotin puhekuplan kynän kuvasta tai keskustelun päätyttyä robotin kysyessä palautetta.

Tarkemmin robotin kehitystyöstä voit lukea täältä Päijät-Soten chatbotti – Päijät-Sote (paijat-sote.fi). Samalta sivulta löytyy myös ohjeet robotin käyttöön.